Thursday, August 11, 2016

טרור אסלאמי - 271 הרוגים ביממה האחרונה

136 הרוגים בעיראק; 70 הרוגים בסוריה; 30 הרוגים באפגניסטן;  20 הרוגים בתימן; 13 אזרחים וחיילים נהרגו בטורקיה בהתקפות של המחתרת הכורדית; 2 חיילים נהרגו בפקיסטן; טרגדיה בעיראק עם מותם של 13 תינוקות-פגים בשריפה שפרצה בבית-חולים בבגדאד; בלבנון נמסר על הריגתם של 8 חיילים איראנים בקרבות בחאלב; 300 טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" נהרגו באפגניסטן בפעילות צבאית שהייתה לפני שבועיים; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בקשמיר, במאלי, בפיליפינים, בתימן, בסודאן, בלוב, בסומליה, במצרים, בטורקיה, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 271 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים: מקורות מקומיים וצבאיים בסוריה מסרו ב-10 באוגוסט 2016 על הריגתם של יותר מ-70 בני-אדם ביום נוסף של קרבות קרקעיים ובהפצצות אוויריות שנערכו לאורך כל היממה האחרונה ברחבי סוריה. מקורות הקשורים למשטר הסורי מסרו על הריגתם של מפקדי בכירים מאוד בארגוני הג'יהאד הפועלים בחאלב, בדרעא במחוז אדליב בפעולות צבאיות יזומות של הצבא הסורי שנערכו במהלך היומיים האחרונים. מקורות כורדיים מסרו שכוחותיהם קרובים מאוד להשתלט על כל אזור העיירה מנביג'. דוברים סורים נוספים מסרו על קרבות עם נפגעים רבים בכל הערים המרכזיות של סוריה. מקורות תקשורתיים סוריה מסרו על הוצאתם-להורג של 14 טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית", בידי חמושים בלתי-מזוהים שפעלו באזור העיר חאלב. מנגד, ארגון "המדינה האסלאמית, פרסם תמונות של חיילים סורים שחוסלו בקרב עלה עיר חאלב. מקורות בלבנון מסרו על הריגתם של 8 חיילים איראנים בקרבות שהיו לאחרונה באזור העיר חאלב.

Terror threat remains high in Germany

--
עיראק – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים וצבאיים בעיראק מסרו ב-10 באוגוסט 2016 על הריגתם של 136 בני-אדם בסדרה של פיגועי-טרור, בקרבות ובהפצצות אוויריות שהיו במהלך היממה האחרונה ברחבי עיראק. דוברים צבאיים בעיראק מסרו על קרבות עם נפגעים ב-10 יישובים ברחבי עיראק במהלך היממה אחרונה. כמו כן נמסר על התקפות אוויריות של טורקיה שנערכו בצפון-עיראק נגד אנשי המחתרת הכורדית.מקורות רפואיים בעיראק מסרו על מותם של 13 תינוקות-פגים משריפה שפרצה בבית-חולים הנמצא באזור העיר בגדאד.

'Russians and Iranians should be killed to pay a price in Syria' - ex-CIA chief backing Clinton

--
תימן – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים בתימן מסרו ב-10 באוגוסט 2016 על הריגתם של יותר מ-20 בני-אדם בסדרה של הפצצות אוויריות שנערכו בידי הקואליציה הסעודית ובקרבות בין המיליציה הסונית לבין המיליציה השיעית. סעודיה חידשה את התקפותיה האוויריות על העיר צנעא המוחזקת בידי המיליציות השיעיות. מקורות בתימן מסרו של הריגתם של יותר מ-1,500 ילדים בקרבות ובהפצצות שהיו בתימן ב-15 בחודשים האחרונים.
--
אפגניסטן – טרור: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-10 באוגוסט 2016 על הריגתם של יותר מ-30 בני-אדם בסדרה של פיגועי-טרור ובהפצצות אוויריות שנערכו במחוזות אחדים ברחבי אפגניסטן. בין ההרוגים היו לפחות 15 טרוריסטים מוסלמים מארגון "הטליבאן". מקורות בנאט"ו מסרו על הריגתם של כ-300 טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" בפעילות צבאית יוזמה של אפגניסטן שנערכה לפני כשבועיים במחוז ננגרהר.
--
פקיסטן – טרור: מקורות צבאיים בפקיסטן מסרו ב-10 באוגוסט 2016 על הריגתם של 2 חיילים מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי טרוריסטים מוסלמים הפועלים במחוז קוויטה.
--
טורקיה – כורדים: מקורות תקשורתיים בטורקיה מסרו ב-10 באוגוסט 2016 על הריגתם של 13 אזרחים וחיילים ועל פציעתם של 50 נוספים בסדרה של התקפות שנערכו במהלך היממה האחרונה בידי אנשי המחתרת הכורדית הפועלת בדרום-מזרח טורקיה. בין ההרוגים היו לפחות 4 חיילים. מקורות אחרים בטורקיה מסרו על הריגתם של 11 חיילים במהלך היומיים האחרונים בהתקפות של המחתרת הכורדית.
==

ד"ר יוחאי סלע

No comments: