Wednesday, August 24, 2016

טרור אסלאמי - 532 הרוגים ביממה האחרונה

300 טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם" נהרגו בניגריה; 120 הרוגים בסוריה; 46 הרוגים בעיראק; 15 טרוריסטים מוסלמים ו-3 אזרחים נהרגו באפגניסטן;  15 הרוגים בתימן; 12 חיילים ו-3 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בלוב; 8 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בסומליה; 3 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בפקיסטן; 2 לוחמים כורדים, 2 חיילים ושומר נהרגו בטורקיה; אישה נהרג בדארפור; חייל אמריקאי נהרג באפגניסטן; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בסודאן, בלוב, בסומליה, בניגריה, במצרים, בטורקיה, בלבנון, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 532 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים: מקורות מקומיים וצבאיים בסוריה מסרו ב-23 באוגוסט 2016 על הריגתם של יותר מ-120 בני-אדם בסדרה של קרבות קרקעיים ובהפצצות אוויריות רבות שנערכו בידי הצבא הסורי, חיל-האוויר הרוסי וכן בהפגזות של טורקיה על יעדים של ארגון "המדינה האסלאמית" בסוריה. מקורות מקומיים נוספים מסרו על קרבות עם נפגעים רבים מאוד באזור אל-רקה, באזורים ליד הגבול הטורקי, במחוז חאלב, באידליב, בדרעא ובמקומות רבים נוספים. דוברים צבאיים מסרו על הריגתם של שורה של מפקדים בכירים בארגוני הטרור האסלאמיים הפועלים במחוז חאלב בקרבות שהיו בימים האחרונים. מקורות כורדיים מסרו על יום נוסף של קרבות באזור העיר חסכה נגד הצבא הסורי.

Syria War news : UN calls on the world to stop violence in aleppo

--
עיראק – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים וצבאיים בעיראק מסרו ב-23 באוגוסט 2016 על הריגתם של 46 בני-אדם ביום נוסף של פיגועי-טרור, בקרבות ובהפצצות אוויריות שנערכו במהלך היממה האחרונה ברחבי עיראק. מקורות צבאיים בעיראק מסרו על קרבות עם נפגעים ב-14 יישובים ברחבי עיראק במהלך היממה האחרונה.
--
תימן – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים שיעים וסונים בתימן מסרו ב-23 באוגוסט 2016 על הריגתם של כ-15 בני-אדם בסדרה של קרבות ובהפצצות אוויריות שנערכו במהלך היממה האחרונה ברחבי תימן. מקורות רשמיים מסרו על חיסולו של מפקד משטרה בכיר בעיר עדן בידי טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון "המדינה האסלאמית".
--
לוב – מלחמת-אזרחים: מקורות צבאיים ותקשורתיים בלוב מסרו ב-23 באוגוסט 2016 על הריגתם של 12 חיילים בקרבות שהיו באזור העיר סירט במהלך היומיים האחרונים. מקורות נוספים מסרו על הריגתם של 3 טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" בפעילות אווירית שהייתה באזור העיר סירט.
--
אפגניסטן – טרור – ארה"ב: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-23 באוגוסט 2016 על הריגתם של 15 טרוריסטים מוסלמים מארגון "הטליבאן" בפעילות צבאית יזומה שנערכה במחוזות אחדים ברחבי אפגניסטן. גורמים תקשורתיים מסרו על 3 אזרחים אפגאנים שנהרגו מפיצוץ של מטעני-חבלה ומירי. מקורות ביטחוניים בארה"ב מסרו על הריגתו של חייל אמריקאי בהיתקלות עם טרוריסטים מוסלמים מארגון "הטלבאן" שפעלו במחוז הלמנד.
--
פקיסטן – טרור: מקורות צבאיים בפקיסטן מסרו ב-23 באוגוסט 2016 על הריגתם של 3 טרוריסטים מוסלמים בפעילות צבאית יזומה שנערכה במהלך היממה האחרונה באזור בלוצ'יסטן. כמו כן נמסר מפי גורם צבאי כי במהלך השבוע האחרון נהרגו כ-40 טרוריסטים בפעילות צבאית יזומה שנערכה ליד הגבול המשותף עם אפגניסטן.
--
סומליה – טרור: מקורות צבאיים בסומליה מסרו ב-23 באוגוסט 2016 על הריגתם של 8 טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-שבאב" בפעילות צבאית יזומה שנערכה במרכז המדינה במהלך היממה האחרונה.
--
סודאן – דארפור: מקורות תקשורתיים דארפור מסרו ב-23 באוגוסט 2016 על הריגתה של אישה בפעילות אווירית של סודאן האסלאמית של ממשלת חרטום. דוברים מקומיים מסרו שהאישה נהרגה בהפצצה של חביות-נפץ שהוטלו מהאוויר.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות צבאיים רשמיים בניגריה מסרו ב-23 באוגוסט 2016 על הריגתם של כ-300 טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם" בפעילות צבאית יזומה רחבת-הקיף שנערכה מהאוויר באזור צפון ניגריה. בין ההרוגים היו מפקדים בכירים בארגון, וכן נמסר שמנהיג ארגון "בוקו חראם" נפצע בפעולה הצבאית. מפקד חיל-האוויר של ניגריה מסר שהפעילות הצבאית האווירית החלה ב-16 באוגוסט 2016.
--
טורקיה – כורדים: מקורות תקשורתיים בטורקיה מסרו ב-23 באוגוסט 2016 על הריגתם של 2 מאנשי המחתרת הכורדית בפעילות צבאית יזומה שנערכה בדרום-מזרח טורקיה. כמו כן נמסר על הריגתם של 2 חיילים טורקים מפיצוץ של מטען-חבלה. עוד נמסר על הריגתו של שומר כפרי מירי של אנשי המחתרת הכורדית שפעלו בדרום-מזרח טורקיה.
==
ד"ר יוחאי סלע


No comments: