Monday, December 9, 2013

100 הרוגים בסוריה; 30 הרוגים בעיראק; 30 הרוגים ברפובליקה של מרכז אפריקה; 25 הרוגים באפגניסטן; 5 הרוגים בפקיסטן; 2 קצינים בכירים נהרגו בתימן; 2 כורדים נהרגו בטורקיה; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו במצרים, בלבנון, בסומליה, בניגריה, בסודאן, בסוריה, בעיראק, באפגניסטן ובפקיסטן;
==
סוריה – מלחמת אזרחים; מקורות שונים באופוזיציה הסורית מסרו ב-8 בדצמבר 2013 על הריגתם של כ-100 בני-אדם ביום נוסף של קרובת ועימותים קטלניים שהיו ברוב הערים המרכזיות של סוריה. בין ההרוגים היו לפחות 40 בני-אדם שגופותיהם התגלו ביממה האחרונה וכנראה נורו בידי חיילים סורים הנאמנים למשטר. הרוגים נוספים היו במחוז אידליב, בחומס, בחאלב ובדיר אל-זור.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-8 בדצמבר 2013 על הריגתם של 25 טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן בשורה של פעולות יזומות שנערכו בידי הצבא הפועל נגד הארגון בשיתוף עם כוחות נאט"ו.
--
פקיסטן – טרור: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-8 בדצמבר 2013 על הריגתם של לפחות 5 בני-אדם בסדרה של פיגועי ירי שהתבצעה בידי טרוריסטים מוסלמים מארגונים שונים.
--
עיראק – טרור: מקורות תקשורתיים בעיראק מסרו ב-8 בדצמבר 2013 על הריגתם של 30 בני-אדם ועל פציעתם של 70 נוספים בסדרה של פיגועי טרור שהתבצעו בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה.
--
תימן – טרור: מקורות צבאיים בתימן מסרו ב-8 בדצמבר 2013 על הריגתם של 2 קצינים בכירים מירי של טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה הפועלים בדרום תימן. ביומיים האחרונים נהרגו יותר מ-50 חיילים ו-12 טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה בעימותים קטלניים ובפיגועי טרור.
--
טורקיה – כורדים: מקורות תקשורתיים כורדיים מסרו ב-8 בדצמבר 2013 על הריגתם של 2 בני-אדם מירי של אנשי כוחות-הביטחון של טורקיה במהלך הפגנת מחאה נגד המדיניות הטורקית כלפי בני-העדה הכורדית.
--
הרפובליקה של מרכז אפריקה – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים בינלאומיים מסרו ב-8 בדצמבר 2013 על הריגתם של 30 בני-אדם בקרבות שפרצו בעיר הבירה בין טרוריסטים מוסלמים לכוחות הזרים הפועלים במדינה כדי להגן על הנוצרים. במהלך הימים האחרונים נהרגו יותר מ-300 בני-אדם בהתקפות של מוסלמים נגד נוצרים.
==

מאת: ד"ר יוחאי סלע

No comments: