Monday, December 30, 2013

50 הרוגים בסוריה; 16 הרוגים בקווקז בפיגוע התאבדות; 15 הרוגים בעיראק; 10 הרוגים באפגניסטן; 6 הרוגים בפקיסטן; 6 הרוגים בתימן; 2 משקיפי או"ם נהרגו בדארפור; חייל צרפתי נהרג במאלי; טיל נורה לעבר ישראל מלבנון;  פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בטורקיה, במצרים, בלבנון, בסוריה, בעיראק, בתימן, בניגריה, בלוב, באפגניסטן ובפקיסטן;
==
סוריה – מלחמת אזרחים; מקורות באופוזיציה הסורית ומקורות נוספים מסרו ב-29 בדצמבר 2013 על הריגתם של יותר מ-50 בני-אדם ביום נוסף של קרבות ועימותים קטלניים שהיו ברוב הערים המרכזיות של סוריה. מקורות מקומיים בסוריה מסרו על הריגתם של כ-25 בני-אדם בהפצצות נוספות של הצבא הסורי על העיר חאלב.
--
רוסיה – טרור אסלאמי – קווקז: מקורות צבאיים ברוסיה מסרו ב-29 בדצמבר 2013 על הריגתם של 16 בני-אדם ועל פציעתם של 40 נוספים בפיגוע התאבדות שהתבצע בידי טרוריסטית מוסלמית שפעלה בקווקז.
--
ישראל – טרור – לבנון: מקורות צבאיים בישראל מסרו ב-29 בדצמבר 2013 על ירי של לפחות 4 טילים לעבר ישראל שנורו בידי טרוריסטים מוסלמים שפעלו מהשטח הלבנוני. צה"ל השיב באש לעבר מקורות הירי. לא היו נפגעים.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-29 בדצמבר 2013 על הריגתם של 10 בני-אדם בסדרה של פיגועי טרור שהתבצעה בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן. מקורות נוספים מסרו כי 6 מההרוגים היו טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן שנפגעו בפעילות צבאית יזומה שנערכה נגד הארגון.
--
פקיסטן – טרור: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-29 בדצמבר 2013 על הריגתם של 6 בני-אדם בהתקפות טרור על שיעים ונוצרים שהותקפו בישי טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון הטליבאן וארגון אל-קאעידה.
--
עיראק – טרור: מקורות צבאיים בעיראק מסרו ב-29 בדצמבר 2013 על הריגתם של 15 בני-אדם בסדרה של פיגועי טרור שהתבצעה בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה ובפעילות צבאית יזומה נגד פעילים סונים רדיקליים.
--
תימן – טרור: מקורות תקשורתיים בתימן מסרו ב-29 בדצמבר 2013 על הריגתם של 6 בני-אדם בסדרה של עימותים קטלניים שפרצו בין כוחות-הביטחון של תימן לבין גורמים אסלאמיים רדיקליים.
--
מאלי – צרפת: מקורות צבאיים בצרפת מסרו ב-29 בדצמבר 2013 על הריגתו של חייל צרפתי בשל טעות בזיהוי במהלך פעילות צבאית במאלי שנערכה נגד טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון אל-קאעידה.
--
סודאן – דארפור: מקורות תקשורתיים באו"ם מסרו ב-29 בדצמבר 2013 על הריגתם של 2 משקיפי או"ם מירי של טרוריסטים מוסלמים שפעלו בחבל דארפור.
==
מאת: ד"ר יוחאי סלע

No comments: