Saturday, December 7, 2013

100 הרוגים בסוריה; 80 הרוגים נוספים ברפובליקה של מרכז אפריקה; 32 הרוגים נוספים בתימן;  חייל נהרג בלבנון; 10 הרוגים בפקיסטן; 10 הרוגים בעיראק; 9 הרוגים בסומליה; 4 שוטרים נהרגו באפגניסטן; אמריקאי נהרג בלוב; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו במצרים, בלבנון, בניגריה, בסומליה, בסודאן, בעיראק, בסוריה, באפגניסטן ובפקיסטן;
==
סוריה – מלחמת אזרחים; מקורות תקשורתיים בסוריה ובלבנון מסרו ב-6 בדצמבר 2013 על הריגתם של כ-100 בני-אדם ביום נוסף של קרבות ועימותים קטלניים שהיו ברוב הערים המרכזיות של סוריה. מקורות נוספים מסרו על הריגתם של 6 כורדים בצפון-מזרח סוריה מפיצוץ של מכונית-תופת שהופעלה בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה הפועלים באזור. כמו כן נמסר על הריגתם של 9 בני-אדם כולם בני-משפחה אחת שנפגעו מירי של טיל שנורה בידי טוריסטים מוסלמים הפועלים בדמשק. עוד נמסר על הרוגים נוספים בקרבות קשים באזור אל-חאמה, חומס, דרעא ובמחוז אידליב.
--
לבנון – טרור: מקורות צבאיים בלבנון מסרו ב-6 בדצמבר 2013 על הריגתו של חייל לבנוני בהיתקלות עם טרוריסטים מוסלמים הפועלים באזור העיר טריפולי.
--
הרפובליקה של מרכז אפריקה – טרור ואלימות: מקורות רשמיים ברפובליקה של מרכז אפריקה מסרו ב-6 בדצמבר 2013 על הריגתם של 80 בני-אדם נוספים בעימותים קטלניים מאוד שהיו בעיר בירה בין מוסלמי לנוצרים. עד כה נהרגו לפחות 100 בני-אדם.
--
תימן – טרור: מקורות צבאיים בתימן מסרו ב-6 בדצמבר 2013 על הריגתם של 32 בני-אדם נוספים בפיגוע המשולב שהיה יממה קודם לכן באזור העיר צנעא. עד כה נהרגו בפיגועי 52 בני-אדם – רובם חיילים וקצינים.
--
אפגניסטן – טרור: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-6 בדצמבר 2013 על הריגתם של 4 שוטרים בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן הפועלים במחוז הלמנד.
--
פקיסטן – טרור: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-6 בדצמבר 2013 על הריגתם של 10 בני-אדם בסדרה של פיגועי טרור שהתבצעה בידי טרוריסטים מוסלמים מארגונים שונים הפועלים ברחבי פקיסטן.
--
עיראק – טרור: מקורות תקשורתיים בעיראק מסרו ב-6 בדצמבר 2013 על הריגתם של 10 בני-אדם בסדרה של התקפות טרור שהתבצעה בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה.
--
סומליה – טרור: מקורות תקשורתיים סומליה מסרו ב-6 בדצמבר 2013 על הריגתם של 9 בני-אדם מפיצוץ של מכונית-תופת שהופעלה בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-שבאב הפועלים בצפון סומליה.
--
לוב – טרור: מקורות תקשורתיים בלוב מסרו ב-6 בדצמבר 2013 על הריגתו של אמריקאי שעסק בהוראה בעיר בנגאזי בידי טרוריסטים מוסלמים הפועלים בעיר.
==

מאת: ד"ר יוחאי סלע

No comments: