Friday, December 27, 2013

100 הרוגים בסוריה; 40 הרוגים ברפובליקה של מרכז אפריקה; 30 הרוגים בדרום-סודאן; 20 הרוגים בעיראק; 9 הרוגים בפיליפינים; 7 הרוגים באפגניסטן; 4 הרוגים בחיסול-ממוקד אמריקאי בפקיסטן; 3 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בקווקז; טרוריסט מוסלמי נהרג בקשמיר; הרוג במצרים; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו במצרים, בלוב, במאלי, בסומליה, בסודאן, בתימן, בניגריה, בעיראק, בסוריה, בלבנון, באפגניסטן ובפקיסטן;
==
סוריה – מלחמת אזרחים; מקורות באופוזיציה הסורית ומקורות בלבנון מסרו ב-26 בדצמבר 2013 על הריגתם של יותר מ-100 בני-אדם ביום נוסף של קרבות ועימותים קטלניים שהיו ברוב הערים המרכזיות של סוריה. גם במהלך היממה האחרונה, מרבית ההרוגים היו אזרחים שנפגעו בהפצצות אוויריות קשות של הצבא הסורי.
--
הרפובליקה של מרכז אפריקה – מלחמת אזרחים: מקורות באו"ם מסרו ב-26 בדצמבר 2013 על הריגתם של יותר מ-40 בני-אדם בקרבות שפרצו בין מוסלמים לנוצרים על רקע מאבקים על השליטה במדינה. כמו כן נמסר על הריגתם של 6 משקיפי או"ם שנהרגו כנראה מירי של טרוריסטים מוסלמים.
--
מצרים – טרור: מקורות רשמיים במצרים מסרו ב-26 בדצמבר 2013 על הריגתו של אדם אחד ועל פציעתם של 5 נוספים מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל באוטובוס בידי טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם האחים המוסלמים וארגון אל-קאעידה.
--
דרום-סודאן – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים בדרום-סודאן מסרו ב-26 בדצמבר 2013 על הריגתם של כ-30 בני-אדם בקרבות שפרצו בין כוחות הביטחון לבין גורמי טרור הפועלים להפלת הממשלה.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-26 בדצמבר 2013 על הריגתם של 7 טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן בהפצצה אווירית של כוחות נאט"ו הפועלים באפגניסטן.
--
פקיסטן – חיסולים-ממוקדים אמריקאים: מקורות מודיעיניים בפקיסטן מסרו ב-26 בדצמבר 2013 על הריגתם של 4 טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן (רשת חאקאני) בחיסול-ממוקד אמריקאי שנערך בפקיסטן.
--
עיראק – טרור: מקורות תקשורתיים עיראק מסרו ב-26 בדצמבר 2013 על הריגתם של 20 בני-אדם בסדרה ארוכה של פיגועי טרור שהתבצעה בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה הפועלים בכל רחבי עיראק.
--
רוסיה – קווקז: מקורות צבאיים ברוסיה מסרו ב-26 בדצמבר 2013 על הריגתם של 3 טרוריסטים מוסלמים בהיתקלות עם כוחות-הביטחון הפועלים בצפון הקווקז.
--
הודו – קשמיר: מקורות צבאיים בהודו מסרו ב-26 בדצמבר 2013 על הריגתו של טרוריסט מוסלמי בהיתקלות עם כוחות הביטחון של הודו הפועלים בחבל קשמיר.
--
פיליפינים – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים בפיליפינים מסרו ב-26 בדצמבר 2013 על הריגתם של 9 בני-אדם בקרבות שפרצו בין שתי מליציות מוסלמיות חמושות הפועלות בדרום הפיליפינים.
==

מאת: ד"ר יוחאי סלע

No comments: