Sunday, December 8, 2013

80 הרוגים בסוריה; 200 הרוגים נוספים ברפובליקה של מרכז אפריקה; 25 הרוגים בסודאן; 19 טרוריסטים מוסלמים ושוטרת נהרגו באפגניסטן; 12 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בתימן; 10 הרוגים בעיראק; 6 הרוגים בפקיסטן; 6 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בקווקז; פוליטיקאי נהרג בסומליה; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו במצרים, בלבנון, בסוריה, בעיראק, בלוב, בתימן, בטורקיה, בניגריה, באפגניסטן ובפקיסטן;
==
סוריה – מלחמת אזרחים; מקורות באופוזיציה הסורית ומקורות נוספים מסרו ב-7 בדצמבר 2013 על הריגתם של כ-80 בני-אדם ביום נוסף של קרבות ועימותים קטלניים שהיו ברוב הערים המרכזיות של סוריה. מקורות בישראל מסרו על פיצוץ של מטען-חבלה בגבול עם ישראל שהופעל בידי טרוריסטים מוסלמים הפועלים ברמת-הגולן.
--
הרפובליקה של מרכז אפריקה – טרור: מקורות תקשורתיים באפריקה מסרו ב-7 בדצמבר 2013 על הריגתם של 200 בני-אדם נוספים בעימותים וקרבות קטלניים שהיו בין מוסלמים לבין נוצרים בעיר הבירה של הרפובליקה של מרכז אפריקה. פליטים נוצרים רבים מתרכזים כרגע בשדה התעופה של היער בחסות כוחות צרפתיים. עדי-ראיה מסרו תיאורים קשים על הנעשה בעיר לאור מעשיהם של המוסלמים כלפי הנוצרים.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-7 בדצמבר 2013 על הריגתם של 19 טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן בפעילות צבאית יזומה שנערכה נגד הארגון. כמו כן נמסר על הריגתה של שוטרת בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן.
--
פקיסטן – טרור: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-7 בדצמבר 2013 על הריגתם של 6 בני-אדם בסדרה של פיגועי טרור שהתבצעה בידי טרוריסטים מוסלמים מארגונים שונים.
--
עיראק – טרור: מקורות תקשורתיים בעיראק מסרו ב-7 בדצמבר 2013 על הריגתם של לפחות 10 בני-אדם בסדרה של פיגועי טרור שהתבצעו בידי טרוריסטים מוסלמים סונים וטרוריסטים מוסלמים שיעים.
--
תימן – טרור: מקורות צבאיים בתימן מסרו ב-7 בדצמבר 2013 על הריגתם של 12 טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה בפעילות צבאית יזומה שנערכה בדרום תימן בעקבות הריגתם של 52 חיילים וקצינים בפיגוע שהיה בצנעא.
--
סומליה – טרור: מקורות תקשורתיים בסומליה מסרו ב-7 בדצמבר 2013 על הריגתו של חבר-פרלמנט מפיצוץ של מכונית-תופת שהופעלה בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-שבאב" הפועלים באזור מוגדישו.
--
סודאן – קורדופן: מקורות תקשורתיים בסודאן מסרו ב-7 בדצמבר 2013 על הריגתם של 25 בני-אדם בקרבות קטלניים בין שתי מיליציות חמושות הפועלות באזור חבל קורדופן.
--
רוסיה – קווקז: מקורות רשמיים ברוסיה מסרו ב-7 בדצמבר 2013 על הריגתם של 6 טרוריסטים מוסלמים בהיתקלות עם כוחות הביטחון הפועלים בצפון הקווקז.
==
מאת: ד"ר יוחאי סלע


No comments: