Thursday, December 12, 2013

70 הרוגים בסוריה; 19 טרוריסטים מוסלמים נהרגו במאלי; 18 הרוגים בעיראק; 8 הרוגים בקניה בפיגוע טרור אסלאמי; 5 הרוגים באפגניסטן; חייל נהרג בקשמיר; 260 הרוגים בצפון תימן; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בסודאן, בניגריה, בלוב, בתימן, במצרים, בלבנון, בסוריה, בעיראק, באפגניסטן ובפקיסטן;
==
סוריה – מלחמת אזרחים; מקורות באופוזיציה הסורית ומקורות הקשורים למשטר מסרו ב-11 בדצמבר 2013 על הריגתם של יותר מ-70 בני-אדם במהלך יום קרבות נוסף בין הצבא הסורי לבין האופוזיציה הסורית וארגוני הטרור הפועלים במדינה. מרבית ההרוגים במהלך היממה האחרונה היו טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון אל-קאעידה.
--
אפגניסטן – טרור – נאט"ו: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-11 בדצמבר 2013 על הריגתם של לפחות 5 בני-אדם בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן שביצעו פיגוע התאבדות כפול נגד כוחות נאט"ו הפועלים במדינה. ככול הידוע בין ההרוגים היו 2 טרוריסטים מוסלמים, וכן חיילי נאט"ו.
--
עיראק – טרור: מקורות תקשורתיים בעיראק מסרו ב-11 בדצמבר 2013 על הריגתם של 18 בני-אדם בסדרה של פיגועי טרור וירי שהתבצעו בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה.
--
תימן – טרור: מקורות תקשורתיים במפרץ הפרסי מסרו ב-11 בדצמבר 2013 על הריגתם של 260 בני-אדם בקרבות שפרצו בין טרוריסטים מוסלמים סונים לבין טרוריסטים מוסלמים שיעים הפועלים בצפון תימן. הקרבות החלו לפני שבועות אחדים, ולמעשה לאורך כל השנה האחרונה נרשמו עשרות רבות של הרוגים באזור זה בלבד.
--
קניה – טרור – סומליה: מקורות תקשורתיים בקניה מסרו ב-11 בדצמבר 2013 על הריגתם של 8 בני-אדם בהתקפת טרור של טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-שבאב" שחדרו לקניה מהגבול של סומליה.
--
מאלי – טרור – צרפת: מקורות תקשורתיים במאלי מסרו ב-11 בדצמבר 2013 על הריגתם של 19 טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה בפעילות צבאית יזומה שנערכה בידי הכוחות הצרפתיים הפועלים בצפון מאלי.
--
הודו – קשמיר: מקורות תקשורתיים הודו מסרו ב-11 בדצמבר 2013 על הריגתו של חייל בהיתקלות עם טרוריסטים מוסלמים הפועלים בחבל קשמיר.
==

מאת: ד"ר יוחאי סלע

No comments: