Tuesday, December 10, 2013

60 הרוגים בסוריה; 22 הרוגים בעיראק; 12 הרוגים בפקיסטן; 11 הרוגים באפגניסטן; הרוג בלוב; 4 חיילים נחטפו בטורקיה; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בקניה, בקשמיר, בטורקיה, בסודאן, בניגריה, בסומליה, במצרים, בלבנון, בסוריה, בעיראק, בתימן, באפגניסטן ובפקיסטן;
==
סוריה – מלחמת אזרחים; מקורות באופוזיציה הסורית ומקורות נוספים מסרו ב-9 בדצמבר 2013 על הריגתם של לפחות 60 בני-אדם ביום נוסף של קרבות ועימותים קטלניים שהיו ברוב הערים המרכזיות של סוריה. מקורות נוספים בסוריה ומחוצה לה מסרו כי במהלך היום התפרסמו ידיעות נוספות של טבח המוני של אזרחים סורים בידי חיילים הנאמנים למשטר העלווי של בשאר אל-אסד. מקורות נוספים מסרו על הריגתו של מפקד בכיר בארגון הטרור הלבנוני, חיזבאללה, במהלך קרבות עם כוחות האופוזיציה הפועלים נגד המשטר.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-9 בדצמבר 2013 על הריגתם של 9 טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן ו-2 חיילים אפגאניים במהלך פעילות מבצעית נגד הארגון.
--
פקיסטן – טרור: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-9 בדצמבר 2013 על הריגתם של 8 חיילים ו-4 אזרחים בסדרה של פיגועי טרור שהתבצעו בידי טרוריסטים מוסלמים מארגונים שונים הפועלים בכל רחבי פקיסטן.
--
עיראק – טרור: מקורות תקשורתיים בעיראק מסרו ב-9 בדצמבר 2013 על הריגתם של 22 בני-אדם מפיצוץ של מכונית-תופת שהופעלה בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה הפועלים באזור העיר בגדאד.
--
סומליה – טרור: מקורות תקשורתיים בסומליה מסרו ב-9 בדצמבר 2013 על הריגתו של מהנהיג שבטי מקומי בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-שבאב".
--
לוב – טרור: מקורות תקשורתיים בלוב מסרו ב-9 בדצמבר 2013 על הריגתו של אדם אחד ועל פציעתם של 10 לפחות מפיצוץ של מכונית תופת שהופעלה בידי טרוריסטים מוסלמים הפועלים באזור העיר בנגאזי.
--
טורקיה – כורדים: מקורות תקשורתיים בטורקיה מסרו ב-9 בדצמבר 2013 על חטיפתם של 4 חיילים טורקים בידי חברי המחתרת הכורדית. שעות אחדות לאחר מכן הם שוחררו ללא פגע.
==

מאת: ד"ר יוחאי סלע

No comments: