Thursday, December 5, 2013

200 הרוגים בסוריה בימים האחרונים; 31 הרוגים בעיראק; 27 טרוריסטים מוסלמים נהרגו באפגניסטן; 13 הרוגים בפקיסטן; 5 הרוגים בתימן; טרוריסט מוסלמי בכיר ואדם נוסף נהרגו בלבנון; 7,170 בני-אדם נהרגו בפקיסטן באלימות אסלאמית מאז תחילת השנה; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו במצרים, בלבנון, בסוריה, בעיראק, בתימן, בניגריה, בסומליה, בסודאן, באפגניסטן ובפקיסטן;
==
סוריה – מלחמת אזרחים; מקורת באופוזיציה הסורית מסרו ב-4 בדצמבר 2013 על הריגתם של יותר מ-200 בני-אדם בקרבות ובעימותים קטלניים שהיו ברוב הערים המרכזיות של סוריה במהלך שלושת הימים האחרונים. במהלך היממה האחרונה נמסר על הריגתם של עשרות בני-אדם במוקדים אחדים ברחבי סוריה בהם פעול הצבא הסורי נגד גרומי אופוזיציה ונגד טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון אל-קאעידה.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-4 בדצמבר 2013 על הריגתם של 27 טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן בפעילות צבאית יזומה שנערכה בשיתוף עם כוחות נאט"ו הפועלים באפגניסטן.
--
פקיסטן – טרור: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-4 בדצמבר 2013 על הריגתם של 13 בני-אדם מירי של טרוריסטים מוסלמים מארגונים שונים הפועלים באזור העיר קראצ'י ובערים נוספים. בין ההרוגים היה מנהיג שיעי מקומי שנורה למוות בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן. כמו כן נסמר מפי גורמים רשמיים בפקיסטן על הריגתם של 7,170 בני-אדם בפעולות טרור אסלאמיות מאז תחילת שנת 2013.
--
עיראק – טרור: מקורות תקשורתיים בעיראק מסרו ב-4 בדצמבר 2013 על הריגתם של 31 בני-אדם ועל פציעתם של יותר מ-70 נוספים בסדרה של פיגועי טרור שהתבצעו בידי טרוריסטים מוסלמים מארגונים סונים ומארגונים שיעים.
--
תימן – טרור: מקורות צבאיים בתימן מסרו ב-4 בדצמבר 2013 על הריגתם של 3 טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה וכן של 2 חיילים בהיתקלות קטלנית שהייה באזור דרום תימן.
--
לבנון – טרור: מקורות תקשורתיים בלבנון מסרו ב-4 בדצמבר 2013 על הריגתו של טרוריסט מוסלמי בכיר מאוד בארגון חיזבאללה מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל באזור מגוריו שמערב ביירות. כמו כן נמסר על הריגתו של טרוריסט מוסלמי נוסף באזור העיר צידון במהלך חילופי אש בין שני ארגוני טרור הפועלים בעיר.
==

מאת: ד"ר יוחאי סלע

No comments: