Wednesday, December 11, 2013

90 הרוגים בסוריה; 10 הרוגים בפקיסטן; 10 הרוגים בעיראק; 4 הרוגים באפגניסטן; 4 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בחיסול-ממוקד אמריקאי בתימן; 2 חיילים צרפתים נהרגו ברפובליקה של מרכז אפריקה; טרוריסט מוסלמי נהרג במצרים; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בלבנון, בלוב, בניגריה, במאלי, בתימן, בסוריה, בעיראק, באפגניסטן ובפקיסטן;
==
סוריה – מלחמת אזרחים; מקורות באופוזיציה הסורית ומקורות נוספים מסרו ב-10 בדצמבר 2013 על הריגתם של יותר מ-90 בני-אדם ביום נוסף של קרבות ועימותים קטלניים שהיו ברוב הערים המרכזיות של סוריה. מקורות נוספים מסרו על חטיפתם של 2 עיתונאים מספרד בידי טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון אל-קאעידה.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-10 בדצמבר 2013 על הריגתם של 4 בני-אדם בסדרה של פיגועי ירי שהתבצעה בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן.
--
פקיסטן – טליבאן – אפגניסטן: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-10 בדצמבר 2013 על הריגתם של לפחות 10 בני-אדם בהפגזות של הצבא הפקיסטני לעבר בסיסי טרור של ארגון הטליבאן הנמצאים ליד הגבול עם אפגניסטן. מקורות נוספים מסרו על הפגזות קשות מאוד שנמשכו לאורך כל היממה האחרונה.
--
עיראק – טרור: מקורות תקשורתיים עצמאיים בעיראק מסרו ב-10 בדצמבר 2013 על הריגתם של 10 בני-אדם בסדרה של פיגועי טרור שהתבצעה בכל רחבי עיראק בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה.
--
תימן – חיסולים-ממוקדים אמריקאים: מקורות צבאיים רשמיים בתימן מסרו ב-10 בדצמבר 2013 על הריגתם של 4 טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה בחיסול-ממוקד אמריקאי שנערך בדרום תימן.
--
צרפת – טרור – ברפובליקה של מרכז אפריקה: מקורות צבאיים רשמיים בצרפת מסרו ב-10 בדצמבר 2013 על הריגתם של 2 חיילים צרפתים בהיתקלות עם טרוריסטים מוסלמים הפועלים בעיר הבירה בנגוי.
--
מצרים – טרור: מקורות תקשורתיים במצרים מסרו ב-10 בדצמבר 2013 על הריגתו של טרוריסט מוסלמי במהלך פעילות צבאית יזומה שנערכה בצפון סיני.
==

מאת: ד"ר יוחאי סלע

No comments: