Sunday, December 1, 2013

60 הרוגים בסוריה; 52 הרוגים בעיראק; 30 טרוריסטים מוסלמים נוספים נהרגו בניגריה; 7 הרוגים בפקיסטן; 6 הרוגים באפגניסטן; 2 הרוגים בלבנון; חייל נהרג בלוב; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו במצרים, בסוריה, בעיראק, בלבנון, בלוב, בניגריה, בסומליה, בתימן, במאלי, בקשמיר, בקווקז, באפגניסטן ובפקיסטן;
==
סוריה – מלחמת אזרחים; מקורות באופוזיציה הסורית מסרו ב-30 בנובמבר 2013 על הריגתם של לפחות 60 בני-אדם ביום נוסף של קרבות ועימותים קטלניים שהיו ברוב הערים המרכזיות של סוריה.
--
לבנון – טרור: מקורות רשמיים בלבנון מסרו ב-30 בנובמבר 2013 על הריגתם של 2 בני-אדם בקרבות שפרצו בעיר טריפולי בין תומכי המשטר הסורי לבין מתנגדיו. במהלך השנה האחרונה נהרגו עשרות בני-אדם בעימותים הללו בעיר טריפולי שבלבנון.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-30 בנובמבר 2013 על הריגתם של 6 בני-אדם בסדרה של פיגועי טרור שהתבצעה בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן. בין ההרוגים היה הממונה על קשר בין שני מחוזות.
--
פקיסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-30 בנובמבר 2013 על הריגתם של 7 בני-אדם בסדרה של פיגועי טרור שהתבצעה בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן. בין ההרוגים היו חיילים, שוטרים ועובדי סיוע שהעניקו חיסונים נגד מחלת הפוליו לילדי פקיסטן.
--
עיראק – טרור: מקורות תקשורתיים בעיראק ובמפרץ מסרו ב-30 בנובמבר 2013 על הריגתם של 52 בני-אדם ביום נוסף של פיגועי טרור שהתבצעו בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה הפועלים נגד בני-העדה השיעית.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות צבאיים בניגריה מסרו ב-30 בנובמבר 2013 על הריגתם של 30 טרוריסטים מוסלמים נוספים מארגון "בוקו חראם" בהתקפה אווירית שנערכה בצפון ניגריה. עד כה נהרגו כ-50 טרוריסטים מוסלמים.
--
לוב – טרור: מקורות צבאיים בלוב מסרו ב-30 בנובמבר 2013 על הריגתו של חייל בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים שתקפו בסיס צבאי באזור העיר בנגאזי.
==

מאת: ד"ר יוחאי סלע

No comments: