Wednesday, December 4, 2013

50 הרוגים בסוריה; 79 הרוגים באפגניסטן; 24 הרוגים בניגריה; 10 הרוגים בעיראק; 6 הרוגים בפקיסטן; 3 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בקשמיר; חייל נהרג באזרבייג'ן; חייל נהרג בטוניסיה; בעל תחנת-רדיו נהרג בלוב; 30 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בקווקז בחודש נובמבר 2013; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו במצרים, בלבנון, בסוריה, בעיראק, בתימן, בניגריה, בסומליה, בתימן, באפגניסטן ובפקיסטן;
==
סוריה – מלחמת אזרחים; מקורות תקשורתיים בלבנון ובמקומות נוספים מסרו ב-3 בדצמבר 2013 על הריגתם של יותר מ-50 בני-אדם ביום נוסף של קרבות ועימותים קטלניים שהיו ברוב הערים המרכזיות של סוריה. מקורות רשמיים בסוריה מסרו על הריגתם של 2 בני-אדם מפיצוץ של מכונית-תופת שהופעלה בידי טרוריסטים מוסלמים שפעלו באזור העיר דמשק. מקורות נוספים המקורבים למשטר מסרו על הריגתם של כ-30 טרוריסטים מוסלמים בקרבות בצפון סוריה במהלך פעילות אינטנסיבית של הצבא הסורי הפועל באזור כבר ימים ארוכים. כמו כן נמסר כי בחילופי האז שהיו ברמת הגולן לפני יומיים, נהרג חמוש אחד מירי של חיילי צה"ל שהשיבו אש למקורות הירי. עוד נמסר על הריגתו של ילד סורי מירי של חיילים טורקים בעת שנעשה ניסיון לחצות את הגבול בין שתי המדינות.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות רשמיים באפגניסטן מסרו ב-3 בדצמבר 2013 על הריגתם של 57 טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן ו-20 חיילים במבצע צבאי יזום שנערך במחוז באדגיש במהלך שלושת הימים האחרונים. כמו כן נמסר על הריגתם של 2 אזרחים מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן.
--
איראן – אזרבייג'ן: מקורות רשמיים באזרבייג'ן מסרו ב-3 בדצמבר 2013 על הריגתו של חייל אזרי מירי של חיילים איראנים הפועלים באזור הגבול המשותף.
--
פקיסטן – טרור: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-3 בדצמבר 2013 על הריגתם של 6 בני-אדם מירי של טרוריסטים מוסלמים מארגונים שונים הפועלים באזור העיר קראצ'י.
--
הודו – קשמיר: מקורות תקשורתיים בהודו מסרו ב-3 בדצמבר 2013 על הריגתם של 3 טרוריסטים מוסלמים בהיתקלות עם כוחות-הביטחון של הודו הפועלים בחבל קשמיר.
--
עיראק – טרור: מקורות תקשורתיים בעיראק מסרו ב-3 בדצמבר 2013 על הריגתם של 10 בני-אדם בסדרה של פיגועי טרור שהתבצעה בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה. לאורך כל היום התבצעו פיגועים נוספים בהם נפצעו אזרחים רבים.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות רשמיים בניגריה מסרו ב-3 בדצמבר 2013 על הריגתם של 24 בני-אדם בשתי פעולות קטלניות שהתרחשו בין טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם" לבין כוחות-הביטחון של ניגריה. ממשלת ניגריה הטילה עוצר מלא על אזור העיר מיידגורי.
--
טוניסיה – טרור: מקורות תקשורתיים בטוניסיה מסרו ב-3 בדצמבר 2013 על הריגתו של חייל מפיצוץ של מוקש שהופעל בידי טרוריסטים מוסלמים הפועלים באזור הגבול המשותף עם אלג'יריה.
--
לוב – טרור: מקורות תקשורתיים בלוב מסרו ב-3 בדצמבר 2013 על הריגתו של בעל תחנת-רדיו מירי של טרוריסטים מוסלמים המתנגדים להשמעת מוסיקה מערבית בלוב.
--
רוסיה – קווקז: מקורות רשמיים ברוסיה מסרו ב-3 בדצמבר 2013 על הריגתם של 30 טרוריסטים מוסלמים בהיתקלויות עם כוחות הביטחון של רוסיה הפועלים בצפון הקווקז במהלך חודש נובמבר 2013.
==

מאת: ד"ר יוחאי סלע

No comments: