Wednesday, October 15, 2014

110 הרוגים בעיראק; 100 הרוגים בסוריה; 24 הרוגים נוספים בלוב; 22 חיילים נהרגו באפגניסטן; 12 חיילים נהרגו בפקיסטן; 5 הרוגים נוספים בסומליה; 2 הרוגים באלג'יריה; טורקיה תקפה בסיסים של המחתרת הכורדית בעיראק;  פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בקשמיר, בלוב, בסודאן, בסומליה, בתימן, בניגריה, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן;
==
סוריה – מלחמת אזרחים; מקורות תקשורתיים ערביים מסרו ב-14 באוקטובר 2014 על הריגתם של יותר מ-100 בני-אדם בקרבות שהיו בין כוחות-הביטחון של סוריה לבין טרוריסטים מוסלמים הפועלים בעקר באזור צפון המדינה. מקור תקשורתי נוסף מסר על הריגתם של כ-100 טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" בקרבות שהיו בעיירה קובאני במהלך הימים האחרונים. כמו כן נמסר על נפגעים נוספים בכל רחבי סוריה בסדרה של פיגועים ובקרבות עם ארגוני טרור שונים הפועלים במדינה.
--
עיראק – מלחמת אזרחים: מקורות תקשורתיים בעיראק מסרו ב-14 באוקטובר 2014 על הריגתם של 110 בני-אדם בסדרה של פיגועים ובקרבות שהיו בעיקר באזור צפון עיראק. גורמים מקומיים בעיראק מסרו על קרבות באזור בעקובה הנמצא בחלקו בשליטתו של ארגון "המדינה האסלאמית".
--
לוב – מלחמת אזרחים: מקורות תקשורתיים בלוב מסרו ב-14 באוקטובר 2014 על הריגתם של 24 בני-אדם נוספים בקרבות שפרצו בין שני ארוגני טרור אסלאמיים הפועלים במערב המדינה. ביומיים האחרונים נהרגו לפחות 47 בני-אדם בקרבות הללו.
--
טורקיה – המחתרת הכורדית: מקורות צבאיים בטורקיה מסרו ב-14 בספטמבר 2014 על התקפה אווירית יזומה של שנערכה על בסיסים של "המחתרת הכורדית" (PKK) הנמצאים בעיראק. עוד נמסר שכוחות-הביטחון של טורקיה הצליחו לתפוס 4 מחברי המחתרת בפעילות יזומה שנערכה באזור העיר איסטנבול.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-14 באוקטובר 2014 על הריגתם של 22 חיילים בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן. כמו כן נמסר על הריגתם של נוספים בסדרה של פיגועים ובהתקפות אוויריות של כוחות נאט"ו הפועלים באפגניסטן.
--
פקיסטן – קשמיר – הודו: מקורות צבאיים בפקיסטן מסרו ב-14 באוקטובר 2014 על הריגתם של 12 חיילים בקרבות שהיו לאחרונה נגד הצבא ההודי הפועל באזור חבל קשמיר. כמו כן נמסר על הרוגים נוספים בסדרה של פיגועים שהיו במהלך היממה האחרונה.
--
סומליה – טרור: מקורות רשמיים בסומליה מסרו ב-14 באוקטובר 2014 על הריגתם של 5 בני-אדם נוספים בפיגוע שהתבצע בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-שבאב" באזור העיר מוגדישו יממה קודם לכן. בפיגוע נהרגו 20 בני-אדם.
--
אלג'יריה – טרור: מקורות תקשורתיים באלג'יריה מסרו ב-14 באוקטובר 2014 על הריגתם של 2 בני-אדם בעימותים אלימים שפרצו בין שתי מיליציות אתניות חמושות הפועלות בדרום המדינה.
==
ד"ר יוחאי סלע


No comments: