Thursday, October 9, 2014

170 הרוגים בעיראק; 100 הרוגים בסוריה; 25 הרוגים באפגניסטן; 21 כורדים נהרגו בטורקיה; 20 הרוגים בפקיסטן; 10 הרוגים בתימן; 4 הרוגים נוספים בחיסול-ממוקד אמריקאי בפקיסטן; 3 הרוגים בדרום-סודאן; 3 טרוריסטים מוסלמים נהרגו באלג'יריה; 3 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בקווקז; 2 שוטרים נהרגו בניגריה; חייל או"ם נהרג במאלי; פוליטיקאי נהרג בלוב; ילד נהרג במצרים; חייל נהרג בלבנון; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בלוב, בפיליפינים, בסודאן, בניגריה, במצרים, בתימן, בסוריה, בעיראק, באפגניסטן, בקשמיר ובפקיסטן;
==
סוריה – מלחמת אזרחים; מקורות תקשורתיים ערביים מסרו ב-8 באוקטובר 2014 על הריגתם של יותר מ-100 בני-אדם ביום נוסף של פיגועים ובקרבות שהיו ברוב הערים המרכזיות של סוריה. מקורות כורדיים מסרו שכוחותיהם הצליחו להדוף את אנשי ארגון הטרור "המדינה האסלאמית" שהגיעו לאזור העיר קובאני (עין אל-ערב) הנמצאת ליד הגבול עם טורקיה. כמו כן נמסר על חטיפתם של כומר ו-20 נוצרים בידי טרוריסטים מוסלמים הפועלים בסוריה.
--
עיראק – מלחמת אזרחים: מקורות תקשורתיים עצמאיים בעיראק מסרו ב-8 באוקטובר 2014 על הריגתם של 170 בני-אדם בסדרה של פיגועי טרור קטלניים ובקרבות שהיו במהלך היממה האחרונה בצפון עיראק בין כוחות-הביטחון לבין טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית".
--
תימן – מלחמת אזרחים: מקורות צבאיים בתימן מסרו ב-8 באוקטובר 2014 על הריגתם של 10 חיילים בשתי התקפות טרור שהתבצעו בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה הפועלים בדרום המדינה.
--
לוב – מלחמת אזרחים: מקורות תקשורתיים בלוב מסרו ב-8 באוקטובר 2014 על הריגתו של פוליטיקאי אנטי-אסלאמי בידי טרוריסטים מוסלמים שפעלו במזרח לוב.
--
טורקיה – כורדים: מקורות תקשורתיים בטורקיה מסרו ב-8 באוקטובר 2014 על הריגתם של 21 כורדים מירי של חיילים טורקים במהלך הפגנות מחאה שנערכו ברחבי טורקיה. המפגינים מחו על אוזלת ידה של ממשלת טורקיה על הטבח המתבצע בעיירה קובאני בעקבות השתלטותם של טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית".
--
מצרים – טרור: מקורות תקשורתיים במצרים מסרו ב-8 באוקטובר 2014 על הריגתו של ילד מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי טרוריסטים מוסלמים הפועלים בצפון סיני.
--
לבנון – טרור: מקורות צבאיים בלבנון מסרו ב-8 באוקטובר 2014 על הריגתו של חייל מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי טרוריסטים מוסלמים סונים שפעלו באזור העיר טריפולי.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-8 באוקטובר 2014 על הריגתם של 20 טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן ושל 5 אזרחים בשני אירועים קטלניים שהיו במהלך היממה האחרונה.
--
פקיסטן – חיסולים-ממוקדים אמריקאים: מקורות צבאיים בפקיסטן מסרו ב-8 באוקטובר 2014 על הריגתם של 4 בני-אדם נוספים בחיסול-ממוקד אמריקאי שנערך בצפון-מערב פקיסטן. ביומיים האחרונים נהרגו 10 בני-אדם בחיסולים-ממוקדים אמריקאים שנערכו בפקיסטן.
--
הודו – קשמיר – פקיסטן: מקורות צבאיים בפקיסטן מסרו ב-8 באוקטובר 2014 על הריגתם של 20 בני-אדם ביום השלישי של חילופי אש בין הצבא הפקיסטני לבין הצבא ההודי באזור חבל קשמיר. הצבא ההודי הפציץ כ-40 מטרות צבאיות בפקיסטן כפעולת תגמול להרג אזרחים בידי הצבא הפקיסטני.
--
דרום-סודאן – טרור: מקורות תקשורתיים בדרום-סודאן מסרו ב-8 באוקטובר 2014 על הריגתם של 3 בני-אדם בפעילות צבאית יזומה שנערכה נגד גורמים התומכים במורדים נגד הממשלה המקומית.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים בניגריה מסרו ב-8 באוקטובר 2014 על הריגתם של 2 שוטרים מירי של טרוריסטים מוסלמים שפעלו באזור העיר ג'וס.
--
אלג'יריה – טרור: מקורות צבאיים באלג'יריה מסרו ב-8 באוקטובר 2014 על הריגתם של 3 טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון "המדינה האסלאמית" בפעילות צבאית יזומה שנערכה לאחר עריפת ראשו של אזרח זר צרפתי.
--
מאלי – טרור: מקורות באו"ם מסרו ב-8 באוקטובר 2014 על הריגתו של חייל או"ם מירי של טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון אל-קאעידה.
--
רוסיה – טרור אסלאמי – קווקז: מקורות צבאיים ברוסיה מסרו ב-8 באוקטובר 2014 על הריגתם של 3 טרוריסטים מוסלמים שניסו לבצע פעולת טרור באזור הקווקז.
==

ד"ר יוחאי סלע

No comments: