Monday, October 13, 2014

215 הרוגים בעיראק; 100 הרוגים בסוריה; 60 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בסומליה; 21 הרוגים בפקיסטן; 12 הרוגים באפגניסטן; 6 הרוגים בניגריה; 4 הרוגים בחיסול-ממוקד אמריקאי בפקיסטן; 1,000 בני שבט אחד בסוריה חוסלו בידי ארגון המדינה-האסלאמית; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים רבין ביו בלוב, בסודאן, בניגריה, בסומליה, במאלי, בסוריה, בתימן, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן;
==
סוריה – מלחמת אזרחים; מקורות תקשורתיים ערביים מסרו ב-12 באוקטובר 2014 על הריגתם של יותר מ-100 בני-אדם ביום נוסף של פיגועים ובקרבות שהיו בכל רחבי סוריה. מקורות נוספים מסרו על קרבות קשים גם באזור העיירה קובאני הנמצאת ליד הגבול עם טורקיה. מקורות כורדיים מסרו על הריגתם של כ-1,000 בני-אדם (בני שבט אחד) באזור דיר אל-זור שנטבחו בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית". ידיעות על כך נמסרו בחודש אוגוסט 2014. בני השבט, אל-שעיטאת, מונים כ-70,000 בני-אדם המתגוררים בצפון-מזרח סוריה. עוד נמסר שרבים מבני החמולה ראשם נערף בידי חברי ארגון "המדינה האסלאמית".
--
עיראק – מלחמת אזרחים: מקורות תקשורתיים עצמאיים בעיראק מסרו ב-12 באוקטובר 2014 על הריגתם של יותר מ-215 בני-אדם בסדרה ארוכה מאוד של פיגועים קטלניים שהיו באזור העיר בגדאד וכן בקרבות קשים שהיו בצפון עיראק נגד טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית". מקורות מקומיים מסרו על הוצאתן-להרוג של 4 נשים בצפון עיראק בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית". דוברים צבאיים בבריטניה מסרו שכוחותיהם מאמנים לוחמים כורדים נגד אנשי ארגון "המדינה האסלאמית" הפועלים בצפון עיראק.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים וצבאיים באפגניסטן מסרו ב-12 באוקטובר 2014 על הריגתם של 12 בני-אדם בסדרה של פיגועי טרור שהתבצעו בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן.
--
פקיסטן – טרור: מקורות צבאיים בפקיסטן מסרו ב-12 באוקטובר 2014 על הריגתם של 21 טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון הטליבאן בפעילות צבאית יזומה שנערכה בצפון-מערב פקיסטן. כמו כן נמסר על הריגתם של 4 בני-אדם בחיסול-ממוקד אמריקאי שנערך באזור זה במהלך היממה האחרונה.
--
סומליה – טרור – קניה: מקורות צבאיים בקניה מסרו ב-12 באוקטובר 2014 על הריגתם של 60 טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-שבאב" בפעילות אווירית יזומה של הצבא הקנייתי שנערכה בדרום סומליה (בהסכמת ממשלת סומליה כמובן).
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים בניגריה מסרו ב-12 באוקטובר 2014 על הריגתם של 6 בני-אדם נוספים בהתקפות של מיליציות אסלאמיות חמושות הפועלות בצפון ניגריה.
==
ד"ר יוחאי סלע



No comments: