Thursday, October 23, 2014

70 הרוגים בסוריה; 60 הרוגים בעיראק; 40 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בלוב; 30 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בפקיסטן; 10 הרוגים בניגריה; 5 הרוגים בתימן; 4 חיילים נהרגו באפגניסטן; 2 הרוגים בקנדה בפיגוע טרור; תינוקת ישראלית נרצחה בירושלים בידי טרוריסט מוסלמי שחוסל מירי של שוטרים; 3 טרוריסטים מוסלמים נהרגו ו-2 חיילי צה"ל נפצעו בגבול מצרים; הרוג במצרים; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בסומליה, בסודאן, בניגריה, בלוב, בלבנון, בתימן, בקשמיר, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן;
==
סוריה – מלחמת אזרחים; מקורות תקשורתיים ערביים מסרו ב-22 באוקטובר 2014 על הריגתם של יותר מ-70 בני-אדם ביום נוסף של קרבות ועימותים קטלניים מאוד שהיו בין כוחות הביטחון של סוריה לבין טרוריסטים מוסלמים מארגונים שונים. קרבות קשים עם נפגעים היו גם באזור דיר אל-זור בין הצבא הסורי לבין טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית". גורמים ערביים נוספים מסרו שבאזור דיר אל-זור נהרגו יותר בני-אדם מאשר בקרבות בעיר קובאני שבצפון סוריה.
--
עיראק – מלחמת אזרחים: מקורות תקשורתיים עצמאיים מסרו ב-22 באוקטובר 2014 על הריגתם של כ-60 בני-אדם בסדרה של פיגועים ובקרבות שהיו בין כוחות-הביטחון של עיראק לבין טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית".
--
תימן – מלחמת אזרחים: מקורות תקשורתיים בתימן מסרו ב-22 באוקטובר 2014 על הריגתם של 5 בני-אדם בקרבות בין טרוריסטים מוסלמים שיעים לטרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה. בימים האחרונים יותר מ-60 בני-אדם בקרבות הללו – רובם היו טרוריסטים מוסלמים שיעים.
--
לוב – מלחמת אזרחים: מקורות תקשורתיים במצרים מסרו ב-22 באוקטובר 2014 על הריגתם של 40 טרוריסטים מוסלמים בהתקפה אווירית שנערכה כנראה ביוזמתה של מצרים שפעלה באזור העיר בנגאזי.
--
מצרים – טרור: מקורות תקשורתיים במצרים מסרו ב-22 באוקטובר 2014 על הריגתו של אדם אחד מירי של טרוריסטים מוסלמים הפועלים בצפון סיני.
--
ישראל – טרור – מצרים: מקורות צבאיים בישראל מסרו ב-22 באוקטובר 2014 על פציעתם של מפקדת פלוגה ולוחם  מירי של טיל נ"ט שנורה מגבול מצרים בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "אנסר בית אל-מקדס" הפועל בעיקר בצפון סיני שעסק בחיפוי למבריחי סמים. לפחות 3 מהתוקפים נהרגו מירי של חיילי צה"ל.
--
ישראל – טרור – הרשות הפלסטינית: מקורות משטרתיים בישראל מסרו ב-22 באוקטובר על רציחתה של תינוקת ישראלית בת שלושה חודשים בפיגוע דריסה שהתבצע בידי טרוריסטים מוסלמי שפעל בירושלים. הטרוריסט המוסלמי נהרג מירי של שוטרים שפעלו במקום.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-22 באוקטובר 2014 על הריגתם של 4 חיילים בפיגוע קטלני שהתבצע באזור העיר קאבול בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן.
--
פקיסטן – טרור: מקורות צבאיים רשמיים בפקיסטן מסרו ב-22 באוקטובר 2014 על הריגתם של 30 טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון הטליבאן בפעילות אווירית יזומה שנערכה בצפון-מערב פקיסטן.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים בניגריה מסרו ב-22 באוקטובר 2014 על הריגתם של 10 בני-אדם בשני אירועים קטלניים נוספים בהם היו מעורבים טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם".
--
קנדה – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים בקנדה מסרו ב-22 באוקטובר 2014 על הריגתם של חייל וטרוריסט מוסלמי בסדרה של 3 אירועים קטלניים שהיו בעיר אוטווה ושהתבצעו במקביל. זהו אירוע הטרור הקטלני השני במהלך השבוע האחרון בקנדה.
==

ד"ר יוחאי סלע

No comments: