Tuesday, October 21, 2014

150 הרוגים בעיראק; 90 הרוגים בסוריה; 75 הרוגים בבנגאזי שבלוב; 37 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בפקיסטן; 32 הרוגים בניגריה; 20 טרוריסטים מוסלמים שיעים נהרגו בתימן; 18 טרוריסטים מוסלמים נהרגו באפגניסטן; 7 חיילים נהרגו במצרים; 5 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בקניה; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים רבים היו בניגריה, בלוב, בתימן, בסומליה, בסודאן, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן;
==
סוריה – מלחמת אזרחים; מקורות תקשורתיים ערביים ומקורות מקומיים בסוריה מסרו ב-20 באוקטובר 2014 על הריגתם של יותר מ-90 בני-אדם בסדרה של פיגועי טרור ובקרבות שהיו בין כוחות-הביטחון לבין טרוריסטים מוסלמים מארגונים שונים. מקורות נוספים מסרו על הצלחות חלקיות של הכוחות הכורדיים הפועלים באזור העיר קובאני שבצפון סוריה.
--
עיראק – מלחמת אזרחים: מקורות תקשורתיים עצמאיים בעיראק מסרו ב-20 באוקטובר 2014 על הריגתם של כ-150 בני-אדם ביום נוסף של קרבות ועימותים קטלניים שהיו במהלך היממה האחרונה בצפון עיראק. מקורות נוספים מסרו על קרבות ופיגועים קטלניים באזור העיר בגדאד, כירכוך ומוסול. החלה בריחה של שיעים המתגוררים באזורים הקרובים לעיר בגדאד.
--
לוב – מלחמת אזרחים: מקורות תקשורתיים בלוב מסרו ב-20 באוקטובר 2014 על הריגתם של 75 בני-אדם במהלך חמשת הימים האחרונים בקרבות שהיו באזור העיר בנגאזי.
--
מצרים – טרור: מקורות צבאיים במצרים מסרו ב-20 באוקטובר 2014 על הריגתם של 7 חיילים מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי טרוריסטים מוסלמים הפועלים בסיני.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-20 באוקטובר 2014 על הריגתם של 18 טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן בפעילות צבאית יזומה שנערכה נגד הארגון. מקורות נוספים מסרו על ניסיון של ארגון הטליבאן לערוך התקפת טרור רחבת-היקף במחוז לוגאר.
--
פקיסטן – טרור: מקורות צבאיים בפקיסטן מסרו ב-20 באוקטובר 2014 על הריגתם של 37 טרוריסטים מוסלמים בפעילות צבאית יזומה שנערכה במחוז חייבאר. עשרות טרוריסטים מוסלמים נוספים הניחו את נשקם והסגירו את עצמם לידי כוחות-הביטחון של פקיסטן.
--
תימן – טרור: מקורות תקשורתיים בתימן מסרו ב-20 באוקטובר 2014 על הריגתם של 20 טרוריסטים מוסלמים שיעים בקרבות נגד טרוריסטים מוסלמים סונים מארגון "אל-קאעידה".
--
קניה – טרור אסלאמי: מקורות צבאיים בקניה מסרו ב-20 באוקטובר 2014 על הריגתם של 5 טרוריסטים מוסלמים (כנראה מארגון אל-שבאב) שניסו להחדיר לקניה מכונית-תופת דרך הגבול עם אתיופיה.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים בניגריה מסרו ב-20 באוקטובר 2014 על הריגתם של 32 בני-אדם מירי של טרוריסטים לא מזוהים. מקורות נוספים מסרו שהירי התבצע בידי חברי מיליציה מוסלמית הפועלת במדינת טאראבה.
==
ד"ר יוחאי סלע


No comments: