Friday, October 17, 2014

140 הרוגים בעיראק; 90 הרוגים בסוריה; 23 הרוגים באפגניסטן; 21 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בפקיסטן; 12 הרוגים בתימן; 12 הרוגים בלוב; 5 הרוגים בסומליה; 3 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בקווקז; נער נהרג ברמאללה; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו במאלי, בסודאן, בניגריה, בתימן, בסומליה, במצרים, בלבנון, בפיליפינים, בקשמיר, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן;
==
סוריה – מלחמת אזרחים; מקורות תקשורתיים ערביים מסרו ב-16 באוקטובר 2014 על הריגתם של יותר מ-90 בני-אדם ביום נוסף של קרבות ועימותים קטלניים שהיו ברוב הערים המרכזיות של סוריה. מקורות נוספים מסרו על קרבות קשים ונפגעים נוספים באזור צפון סוריה. מקורות בבריטניה מסרו על הריגתם של 30 בריטים שהצטרפו לארגון "המדינה האסלאמית" בעת האחרונה. הכורדים הלוחמים באזור העיר קובאני קוראים לעזרת העולם. סיפורי זוועה על נשים שנמכרו לטרוריסטים מארגון "המדינה האסלאמית" ממשיכים לזרום לתקשורת הבינלאומית. גוברת הביקורת כלפי טורקיה שאינה מושיטה את ידה לעזרתם של הכורדים בצפון סוריה.
--
עיראק – מלחמת אזרחים: מקורות תקשורתיים עצמאיים בעיראק מסרו ב-16 באוקטובר 2014 על הריגתם של 140 בני-אדם – רובם נפגעו בהתקפות אוויריות של ארה"ב ועיראק הפועלות בצפון עיראק נגד מטרות של ארגון "המדינה האסלאמית". מאות אזרחים נהרגו התקפות של ארה"ב בעיראק לבדה במהלך השבועות האחרונים.
--
תימן – מלחמת אזרחים: מקורות תקשורתיים בתימן מסרו ב-16 באוקטובר 2014 על הריגתם של 12 בני-אדם בקרבות בין טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה לבין טרוריסטים מוסלמים שיעים הפועלים במרכז תימן.
--
לוב – מלחמת אזרחים: מקורות תקשורתיים בלוב מסרו ב-16 באוקטובר 2014 על הריגתם של 12 בני-אדם בקרבות בין כוחות-ביטחון לארגוני טרור אסלאמיים הפועלים באזור העיר בנגאזי.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-16 באוקטובר 2014 על הריגתם של 15 טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן ו-8 חיילים בשני אירועי קטלניים נפרדים שהיו במהלך היממה האחרונה.
--
פקיסטן – טרור: מקורות צבאיים בפקיסטן מסרו ב-16 באוקטובר 2014 על הריגתם של 21 טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון הטליבאן בפעילות אווירית יזומה שנערכה בצפון-מערב פקיסטן.
--
סומליה – טרור: מקורות תקשורתיים בסומליה מסרו ב-16 באוקטובר 2014 על הריגתם של 5 בני-אדם מפיצוץ של מכונית-תופת שהופעלה בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-שבאב" שפעלו באזור העיר מוגדישו.
--
רוסיה – טרור אסלאמי – קווקז: מקורות צבאיים ברוסיה מסרו ב-16 באוקטובר 2014 על הריגתם של 3 טרוריסטים מוסלמים בפעילות צבאית יזומה שנערכה בצפון הקווקז.
--
ישראל – טרור – הרשות הפלסטינית: מקורות צבאיים בישראל מסרו ב-16 באוקטובר 2014 על הריגתו של נער שיידה בקבוק תבערה לעבר כוח צה"ל שפעל ברמאללה.
==

ד"ר יוחאי סלע

No comments: