Wednesday, October 8, 2014

400 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בניגריה; 150 הרוגים בסוריה; 100 הרוגים בעיראק; 20 טרוריסטים מוסלמים נהרגו באפגניסטן; 17 טרוריסטים מוסלמים נהרגו במצרים; 7 הרוגים נוספים בניגריה; 6 הרוגים בחיסול-ממוקד אמריקאי בפקיסטן; 6 הרוגים בלוב; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בלוב, בפיליפינים, בקווקז, בסודאן, בתימן, בסומליה, בניגריה, במצרים, בסוריה, בעיראק, בלבנון, במאלי, באפגניסטן ובפקיסטן;
==
סוריה – מלחמת אזרחים; מקורות תקשורתיים ערביים מסרו ב-7 באוקטובר 2014 על הריגתם של יותר מ-150 בני-אדם בסדרה של פיגועי טרור קטלניים ובקרבות קשים שהיו בצפון סוריה בין כוחות כורדיים לבין טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית". מקורות נוספים מסרו על סדרה של פיגועים קשים גם באזור מזרח סוריה שגרמו לעשרות הורגים. ארגון "המדינה האסלאמית" כבש חלקים גדולים מהעיר קובאנה (עין אל-ערב) ליד הגבול עם טורקיה.
--
עיראק – מלחמת אזרחים: מקורות תקשורתיים עצמאיים מסרו ב-7 באוקטובר 2014 על הריגתם של יותר מ-100 בני-אדם ביום נוסף של פיגועים ובקרבות שהיו בעיקר בצפון עיראק. מקורות צבאיים מסרו כי הצבא העיראקי עומד חסר-אונים מול הפעילות של ארגון "המדינה האסלאמית".
--
לוב – מלחמת אזרחים: מקורות תקשורתיים בלוב מסרו ב-7 באוקטובר 2014 על הריגתם של 6 בני-אדם בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים הפועלים באזור העיר בנגאזי.
--
מצרים – טרור: מקורות צבאיים במצרים מסרו ב-7 באוקטובר 2014 על הריגתם של 17 טרוריסטים מוסלמים בפעילות צבאית יזומה שנערכה בצפון סיני נגד ארגון "בית אל-מקדס".
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-7 באוקטובר 2014 על הריגתם של 20 טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן בפעילות צבאית יזומה שנערכה במהלך היממה אחרונה.
--
פקיסטן – חיסולים-ממוקדים אמריקאים: מקורות צבאיים בפקיסטן מסרו ב-7 באוקטובר 2014 על הריגתם של 6 טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון הטליבאן בחיסול-ממוקד אמריקאי שנערך בצפון-מערב פקיסטן.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות צבאיים בניגריה מסרו ב-7 באוקטובר 2014 על הריגתם של כ-400 טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם" בפעילות צבאית יזומה רחבת-היקף שנערכה נגד הארגון הפועל בצפון ניגריה. כמו כן נמסר על הריגתם של 7 אזרחים בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם" הפועלים בצפון המדינה.
==

ד"ר יוחאי סלע

No comments: