Saturday, October 4, 2014

290 הרוגים בעיראק; 100 הרוגים בסוריה; 40 חיילים נהרגו בלוב; 30 הרוגים בניגריה; 20 הרוגים בפקיסטן; 10 הרוגים באפגניסטן; 4 הרוגים בסומליה; 2 הרוגים בתימן; טרוריסט מוסלמי בכיר נהרג במצרים; טרוריסט מוסלמי נהרג בקשמיר; ראשו של אלן הנינג נערף בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון המדינה-האסלאמית; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בסודאן, בתימן, בניגריה, בסומליה, בלבנון, בסוריה, בעיראק, באפגניסטן ובפקיסטן;
==
סוריה – מלחמת אזרחים; מקורות תקשורתיים ערביים ומקורות נוספים בסוריה מסרו ב-3 באוקטובר 2014 על הריגתם של יותר מ-100 בני-אדם ביום נוסף של קרבות ועימותים קטלניים שהיו בכל הערים המרכזיות של סוריה. בין ההרוגים היו לפחות 40 חיילים שנפגעו בקרבות עם טרוריסטים מוסלמים. פורסם הוידאו על עריפת ראשו של אלן הנינג מברטניה בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" הפועלים בסוריה. זהו האזרח הזר הרביעי שנרצח בדרך זו.
--
עיראק – מלחמת אזרחים: מקורות תקשורתיים עצמאיים בעיראק מסרו ב-3 באוקטובר 2014 על הריגתם של יותר מ-290 בני-אדם בסדרה של פיגועים ובקרבות בין כוחות-הביטחון של עיראק לבין טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית".
--
מצרים – טרור: מקורות צבאיים במצרים מסרו ב-3 באוקטובר 2014 על הריגתו של מפקד בכיר בארגון הטרור האסלאמי "אנסר בית אל-מקדס" בפעילות צבאית שנערכה בצפון סיני.
--
לוב – מלחמת אזרחים: מקורות תקשורתיים בלוב מסרו ב-3 באוקטובר 204 על הריגתם של 40 חיילים בסדרה של פיגועים קטלניים מאוד שהתבצעו בידי טרוריסטים מוסלמים הפועלים באזור בערים המרכזיות של לוב.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-3 באוקטובר 2014 על הריגתם של 10 בני-אדם בסדרה של פיגועי טרור שהתבצעו בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן.
--
פקיסטן – טרור: מקורות תקשורתיים וצבאיים בפקיסטן מסרו ב-3 באוקטובר 2014 על הריגתם של 20 בני-אדם בסדרה של פיגועי טרור ובקרבות נגד טרוריסטים מוסלמים מארגונים שונים.
--
תימן – טרור: מקורות תקשורתיים בתימן מסרו ב-3 באוקטובר 2014 על הריגתם של 2 בני-אדם מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי טרוריסטים מוסלמים שיעים.
--
סומליה – טרור: מקורות תקשורתיים וצבאיים בסומליה מסרו ב-3 באוקטובר 2014 על הריגתם של 4 בני-אדם בשני אירועים אלימים שהיו במהלך היממה האחרונה. בין ההרוגים היה קצין מודיעין שנפגע מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-שבאב" הפועלים בדרום המדינה.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים באפריקה מסרו ב-3 באוקטובר 2014 על הריגתם של יותר מ-30 בני-אדם ועל הריסתם של יותר מ-500 בתים בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם" הפועלים בצפון המדינה.
--
הודו – טרור אסלאמי – קשמיר: מקורות צבאיים בהודו מסרו ב-3 באוקטובר 2014 על הריגתו של טרוריסט מוסלמי בהיתקלות עם כוחות-הביטחון של הודו הפועלים בחבל קשמיר.
==

ד"ר יוחאי סלע

No comments: