Friday, October 3, 2014

175 הרוגים בעיראק; 80 הרוגים בסוריה; 20 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בסומליה; 15 הרוגים בלוב; 10 הרוגים בפקיסטן; 7 הרוגים באפגניסטן; הרוג בתימן; העיירה היט בעיראק נכבשה בידי ארגון "המדינה האסלאמית"; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו במצרים, בלבנון, בלוב, בתימן, בניגריה, בסומליה, בסודאן, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן;
==
סוריה – מלחמת אזרחים; מקורות תקשורתיים בינלאומיים מסרו ב-2 באוקטובר 2014 על הריגתם של 41 ילדים מפיצוץ של שתי מכוניות תופת שהופעלו בידי טרוריסטים מוסלמים שפעלו באזור העיר חומס. כמו כן נמסר על 8 אזרחים הרוגים נוספים באירוע, כן נהרגו יותר מ-40 בני-אדם בהתקפות של טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" הפועלים בצפון סוריה ליד הגבול עם טורקיה. מקורות בטורקיה מסרו שארגון "המדינה האסלאמית" יפתח קונסוליה בטורקיה בהסכמת ארדואן.
--
עיראק – מלחמת אזרחים: מקורות תקשורתיים עצמאיים מסרו ב-2 באוקטובר 2014 על הריגתם של 175 בני-אדם בסדרה ארוכה מאוד של פיגועי טרור קטלניים ובקרבות קשים שהיו בין כוחות-הביטחון של עיראק לבין טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית". מקורות נוספים מסרו שמרבית ההרוגים – לפחות 100 בני-אדם – נפגעו במהלך קרבות הללו. מקורות רשמיים בעיראק מסרו על כיבושה של העיירה היט – צפונית לעיר רמאדי – בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית".
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-2 באוקטובר 2014 על הריגתם של 7 בני-אדם בפיגועי התאבדות שהתבצעו בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן שפעלו באזור העיר קאבול. יממה קודם לכן נהרגו חיילים בפיגוע דומה.
--
פקיסטן – טרור: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-2 באוקטובר 2014 על הריגתם של 10 בני-אדם בסדרה של פיצוצים של מטעני-חבלה שהופעלו בידי טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון הטליבאן הפקיסטני.
--
תימן – טרור: מקורות תקשורתיים בתימן מסרו ב-2 באוקטובר 2014 על הריגתו של בנו של קצין מודיעין מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי טרוריסטים מוסלמים שפעלו באזור העיר עדן.
--
סומליה – טרור: מקורות תקשורתיים בסומליה מסרו ב-2 באוקטובר 2014 על הריגתם של 20 טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-שבאב" בקרבות שהיו בדרום המדינה במהלך היממה האחרונה.
--
לוב – טרור: מקורות תקשורתיים בלוב מסרו ב-2 באוקטובר 2014 על הריגתם של 15 בני-אדם בקרבות שפרצו בין שתי מיליציות אסלאמיות חמושות הפועלות בדרום המדינה.
==

ד"ר יוחאי סלע

No comments: