Tuesday, October 7, 2014

270 הרוגים בסוריה; 197 הרוגים בעיראק; 25 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בסומליה; 10 הרוגים באפגניסטן; 10 טרוריסטים מוסלמים מארגון חיזבאללה נהרגו בלבנון; 9 אזרחים נהרגו בחבל קשמיר; 7 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בפקיסטן; 5 הרוגים בקווקז בפיגוע התאבדות; אזרח חוסל במצרים; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בפיליפינים, בלוב, בסודאן, בניגריה, בתימן, בלבנון, בסומליה, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן;
==
סוריה – מלחמת אזרחים; מקורות תקשורתיים ערביים מסרו ב-6 באוקטובר 2014 על הריגתם של 270 בני-אדם בסדרה ארוכה מאוד של קרבות והפצצות אוויריות שהיו לאורך היומיים האחרונים בצפון סוריה. בין ההרוגים היו לפחות 170 טרוריסטים מוסלמים מארגונים שונים הפועלים בסוריה. טרוריסטים מוסלמים מארגון ג'בהאת אל-נוסרה הצליחו לכבוש גבעה אסטרטגית החולשת על הדרך מאזור דרעא לכיוון קוניטרה. כ-100 חיילים סורים נהרגו בקרבות שנערכו ביומיים האחרונים.
--
עיראק – מלחמת אזרחים: מקורות תקשורתיים עצמאיים בעיראק מסרו ב-6 באוקטובר 2014 על הריגתם של 197 בני-אדם בסדרה של פיגועי טרור ובקרבות בין הצבא העיראקי לבין טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" הפועל בצפון עיראק.
--
לבנון – טרור: מקורות תקשורתיים בלבנון מסרו ב-6 באוקטובר 2014 על הריגתם של 10 טרוריסטים מוסלמים מארגון חיזבאללה ב-5 באוקטובר 2014 במהלך קרבות שנערכו נגד ארגון ג'בהאת אל-נוסרה שניסה לכבוש פעם נוספת את העיירה ארסאל במזרח לבנון. בקרבות נהרגו לפחות 16 טרוריסטים מוסלמים מארגון ג'בהאת אל-נוסרה.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-6 באוקטובר 2014 על הריגתם של 10 בני-אדם בהפצצות אוויריות של הצבא האמריקאי על יעדי טרור של ארגון הטליבאן וכן באירועים נוספים.
--
פקיסטן – טרור: מקורות צבאיים בפקיסטן מסרו ב-6 באוקטובר 2014 על הריגתם של 7 טרוריסטים מוסלמים בפעילות צבאית יזומה שנערכה בצפון-מערב המדינה. כמו כן נמסר שארגון הטליבאן הפקיסטני הצטרף לארגון "המדינה האסלאמית".
--
סומליה – טרור: מקורות צבאיים בסומליה מסרו ב-6 באוקטובר 2014 על הריגתם של 25 טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-שבאב" בפעילות צבאית יזומה לכיבושה של עיירה הנמצאת בדרום המדינה. גורמים צבאיים מסרו שכוחותיהם נמצאים לקראת הכרעה ברורה באזור נגד ארגון "אל-שבאב".
--
מצרים – טרור: מקורות תקשורתיים במצרים מסרו ב-6 באוקטובר 2014 על הוצאתו להורג בירייה של אזרח שנחשד, בידי טרוריסטים מוסלמים הפועלים בצפון-סיני, בשיתוף פעולה עם ישראל.
--
רוסיה – טרור אסלאמי – קווקז: מקורות צבאיים ברוסיה מסרו ב-6 באוקטובר 2014 על הריגתם של 5 בני-אדם בפיגוע התאבדות שהתבצע בידי טרוריסטים מוסלמים הפועלים בצ'צ'ניה.
--
הודו – טרור אסלאמי – קשמיר: מקורות צבאיים בהודו מסרו ב-6 באוקטובר 2014 על הריגתם של 9 אזרחים בחבל קשמיר ההודי מירי של חיילים פקיסטנים שפעלו מאזור חבל קשמיר הפקיסטני.
==

ד"ר יוחאי סלע

No comments: