Monday, October 6, 2014

230 הרוגים בעיראק; 70 הרוגים בסוריה; 18 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בלבנון; 10 שיעים נהרגו בפקיסטן; 5 הרוגים באפגניסטן; נערפו ראשיהם של 3 בני-אדם במצרים; 2 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בקווקז; 2 הרוגים בקשמיר; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים רבים היו בלוב, בסודאן, בניגריה, בסומליה, בתימן, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן;
==
סוריה – מלחמת אזרחים; מקורות תקשורתיים ערביים מסרו ב-5 באוקטובר 2014 על הריגתם של יותר מ-70 בני-אדם בהפצצות אוויריות של ארה"ב ובקרבות בין כוחות הביטחון של סוריה לבין טרוריסטים מוסלמים מארגונים שונים. מקורות נוספים מסרו שבין ההרוגים היו לפחות 35 טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" שפגעו בהפצצות אמריקאיות. כמו כן נמסר על 10 הרוגים בהפגזות של פצצות מרגמה שנורו באזור העיר אידליב. מקורות מקומיים בסוריה מסרו על מסע של טבח ואונס שנעשה בכורדים הנמלטים מצפון סוריה לעבר טורקיה.
--
עיראק – מלחמת אזרחים: מקורות תקשורתיים עצמאיים בעיראק מסרו ב-5 באוקטובר 2014 על הריגתם של כ-230 בני-אדם ביום נוסף של פיגועים ובקרבות בין הצבא העיראקי לבין טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית". מקורות צבאיים בעיראק מסרו על עיירות נוספות שנפלו לידי ארגון "המדינה האסלאמית" באזור מחוז אל-אנבאר.
--
מצרים – טרור: מקורות תקשורתיים במצרים מסרו ב-5 באוקטובר 2014 על עריפת ראשיהם של 3 בני-אדם בידי טרוריסטים מוסלמים הפועלים בצפון סיני בחשד שהם שיתפו פעולה עם ישראל.
--
לבנון – טרור: מקורות צבאיים בלבנון מסרו ב-5 באוקטובר 2014 על הריגתם של 16 טרוריסטים מוסלמים מארגון ג'בהת אל-נוסר ועל הריגתם של 2 טרוריסטים מוסלמים מארגון חיזבאללה בקרבות שפרצו בין שני הארגונים האלה באזור העיירה ארסאל במזרח לבנון.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-5 באוקטובר 2014 על הריגתם של לפחות 5 בני-אדם בסדרה של פיגועי טרור שהתבצעו בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן. אפגניסטן הכריזה על יום ללא אלימות ברחבי המדינה, אולם נמסר על סדרת פיגועים שגרמה לנפגעים נוספים.
--
פקיסטן – טרור: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-5 באוקטובר 2014 על הריגתם של 10 שיעים בפיגוע התאבדות שהתבצע בידי טרוריסטים מוסלמים סונים שפעלו נגד מסגד שיעי מקומי. ארגוני טרור פקיסטניים הצטרפו לארגון "המדינה האסלאמית".
--
רוסיה – טרור אסלאמי – קווקז: מקורות צבאיים ברוסיה מסרו ב-5 באוקטובר 2014 על הריגתם של 2 טרוריסטים מוסלמים בהיתקלות עם כוחות הביטחון הפועלים בצפון הקווקז.
--
הודו – טרור אסלאמי – קשמיר: מקורות צבאיים בהודו מסרו ב-5 באוקטובר 2014 על הריגתו של חייל מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי טרוריסטים מוסלמים הפועלים בחבל קשמיר. כמו כן נמסר על הריגתה של ילדה מירי של חיילים פקיסטנים שירו לעבר חבל קשמיר ההודי.
==

ד"ר יוחאי סלע

No comments: