Wednesday, October 22, 2014

243 הרוגים בעיראק; 120 הרוגים בסוריה; 40 טרוריסטים מוסלמים שיעים נהרגו בתימן; 25 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בניגריה; 20 הרוגים באפגניסטן; 7 הרוגים בלוב; 6 טרוריסטים מוסלמים נהרגו במצרים; 5 הרוגים בפקיסטן; טרוריסט מוסלמי וחייל נהרגו בקנדה; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בירדן, בלוב, בקשמיר, במצרים, בלבנון, בניגריה, בתימן, בסומליה, בסודאן, במאלי, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן;
==
סוריה – מלחמת אזרחים; מקורות תקשורתיים ערביים מסרו ב-21 באוקטובר 2014 על הריגתם של יותר מ-120 בני-אדם בסדרה של הפצצות אוויריות קשות מאוד של הצבא הסורי על מרכזי הערבים ובקרבות בין כוחות כורדיים לטרוריסטים מוסלמים הפועלים בצפון סוריה. גורמים תקשורתיים בטורקיה מסרו על תגבור של הכוחות כורדיים הפועלים באזור העיר קובאני בעזרתם של מאות מתנדבים כורדים המגיעים מכל רחבי טורקיה.
--
עיראק – מלחמת אזרחים: מקורות תקשורתיים עצמאיים בעיראק מסרו ב-21 באוקטובר 2014 על הריגתם של 243 בני-אדם בהתקפות רחבות-היקף של ארגון "המדינה האסלאמית" שפעלו נגד יעדים כורדים בצפון עיראק, וכן נגד יעדים של בני-העדה השיעית. עשרות פיגועי טרור קטלניים התבצעו במהלך היממה האחרונה בכל רחבי עיראק.
--
תימן מלחמת אזרחים: מקורות תקשורתיים בתימן מסרו ב-21 באוקטובר 2014 על הריגתם של כ-40 טרוריסטים מוסלמים שיעים נוספים בסדרה של התקפות שהתבצעו על-ידי טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה. ביומיים האחרונים נהרגו כ-60 טרוריסטים מוסלמים שיעים בהתקפות האלה.
--
לוב – מלחמת אזרחים: מקורות תקשורתיים בלוב מסרו ב-21 באוקטובר 2014 על הריגתם של 7 בני-אדם בקרבות בין שני ארגוני טרור אסלאמיים הפועלים בדרום המדינה.
--
מצרים – טרור: מקורות צבאיים במצרים מסרו ב-21 באוקטובר 2014 על הריגתם של 6 טרוריסטים מוסלמים בפעילות צבאית יזומה שנערכה בצפון סיני יום לאחר הריגתם של 7 חיילים בידי טרוריסטים מוסלמים הפועלים באזור.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-21 באוקטובר 2014 על הריגתם של 20 בני-אדם בסדרה של התקפות טרור ובפעילות צבאית יזומה נגד ארגון הטליבאן.
--
פקיסטן – טרור: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-21 באוקטובר 2014 על הריגתם של לפחות 5 בני-אדם בסדרה של פיגועי ירי שהתבצעו בידי טרוריסטים מוסלמים מארגונים שונים.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים המסתמכים על מקורות צבאיים בניגריה מסרו ב-21 באוקטובר 2014 על הריגתם של 25 טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם" בפעילות צבאית יזומה שנערכה בצפון המדינה למרות הפסקת-האש שנחתמה לפני ימים אחדים.
--
קנדה – טרור אסלאמי: מקורות רשמיים בקנדה מסרו ב-21 באוקטובר 2014 על הריגתו של טרוריסט מוסלמי בידי שוטרים בעקבות ניסיונו לדרוס למוות 2 חיילים קנדים. אחד מהחיילים מת מפצעיו בעקבות התקרית. מקורות מקומיים מסרו שהטרוריסט המוסלמי עבר לאחרונה אינדוקטרינציה דתית אסלאמית קיצונית.
==
ד"ר יוחאי סלע


No comments: