Friday, October 31, 2014

350 הרוגים בעיראק 100 הרוגים בסוריה; 20 טרוריסטים וחייל צרפתי נהרגו במאלי; 20 הרוגים באפגניסטן; 10 הרוגים בלוב; 10 הרוגים בתימן; 10 הרוגים בניגריה; 8 חיילים נהרגו בפקיסטן; 7 הרוגים בחיסול-ממוקד אמריקאי בפקיסטן; 4 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בסומליה; 3 הרוגים בדארפור; טרוריסט מוסלמי וחייל הודי נהרגו בקשמיר; טרוריסט מוסלמי נהרג בירושלים; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בסומליה, בלוב, בסודאן, בתימן, בניגריה, במצרים, בלבנון, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן;
==
סוריה – מלחמת אזרחים; מקורות תקשורתיים ערביים ומקורות מקומיים בסוריה מסרו ב-30 באוקטובר 2014 על הריגתם של יותר מ-100 בני-אדם בסדרה אורכה מאוד של פיגועים ובקרבות שהיו בין כוחות-הביטחון של סוריה למורדים ולטרוריסטים מוסלמים מארגונים שונים. מקורות מקומיים נוספים מסרו שבין ההרוגים היו עשרות אזרחים וכן עשרות אנשי צבא שנפגעו במהלך קרבות עם אנשי ארגון "המדינה האסלאמית".
--
עיראק – מלחמת אזרחים: מקורות תקשורתיים עצמאיים בעיראק מסרו ב-30 באוקטובר 2014 על הריגתם של 350 בני-אדם ביום נוסף של פיגועים קשים מאוד ובסדרה של קרבות קשים שהיו בצפון-עיראק בין כוחות הביטחון לבין טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית". גורמים מקומיים מסרו על טבח של 150 אנשי שבטים סונים שנרצחו ונקברו בקבר-אחים בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית".
--
תימן – מלחמת אזרחים: מקורות תקשורתיים בתימן מסרו ב-30 באוקטובר 2014 על הריגתם של 10 בני-אדם בקרבות בין מיליציות סוניות חמושות לבין טרוריסטים מוסלמים שיעים. הארגונים השיעים הצליחו להשתלט על עיירות נוספות בצפון-מערב תימן.
--
לוב – מלחמת אזרחים: מקורות תקשורתיים בלוב מסרו ב-30 באוקטובר 2014 על הריגתם של 10 בני-אדם בקרבות בין כוחות הביטחון לבין טרוריסטים מוסלמים הפועלים באזור העיר בנגאזי.
--
פקיסטן – חיסולים-ממוקדים אמריקאים: מקורות צבאיים בפקיסטן מסרו ב-30 באוקטובר 2014 על הריגתם של 7 בני-אדם (מרשת חאקאני) בחיסול-ממוקד אמריקאי שנערך בפקיסטן על גבול אפגניסטן. עוד נמסר מפי מקור צבאי על הריגתם של 8 חיילים בקרבות עם מיליציות אסלאמיות חמושות הפועלות בצפון-מערב פקיסטן.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-30 באוקטובר 2014 על הריגתם של 20 בני-אדם בסדרה של פעולות צבאיות יזומות שנערכו נגד ארגון הטליבאן.
--
סומליה – טרור: מקורות תקשורתיים בסומליה מסרו ב-30 באוקטובר 2014 על הריגתם של 4 טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-שבאב" בפעילות צבאית יזומה שנערכה בדרום סומליה.
--
סודאן – טרור: מקורות תקשורתיים סודאן מסרו ב-30 באוקטובר 2014 על הריגתם של 3 בני-אדם בקרבות בין כוחות-הביטחון של סודאן לבין מיליציות אסלאמיות מקומיות הפועלות במרכז דארפור.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות צבאיים בניגריה מסרו ב-30 באוקטובר 2014 על הריגתם של 10 בני-אדם לפחות בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם" הפועלים בצפון ניגריה.
--
מאלי – טרור – צרפת: מקורות צבאיים בצרפת מסרו ב-30 באוקטובר 2014 על הריגתם של 20 טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון אל-קאעידה בפעילות צבאית צרפתית שנערכה בצפון מאלי. כמו כן נמסר על הריגתו של חייל צרפתי בפעילות זו. זה החייל ה-10 שנהרג במאלי מאז שהחלה ההתערבות הצבאית במדינה זו.
--
הודו – טרור אסלאמי – קשמיר: מקורות צבאיים בהודו מסרו ב-30 באוקטובר 2014 על הריגתם של טרוריסט מוסלמי וחייל הודי בהיתקלות שהייתה באזור חבל קשמיר.
--
ישראל – טרור – הרשות הפלסטינית: מקורות צבאיים בישראל מסרו ב-30 באוקטובר 2014 על הריגתו של טרוריסט מוסלמי שהתנקש בפעיל ימין ישראלי במהלך כינוס שנערך בירושלים.
==

ד"ר יוחאי סלע

No comments: