Friday, October 10, 2014

200 הרוגים בעיראק; 80 הרוגים בסוריה; 67 הרוגים בתימן; 10 הרוגים באפגניסטן; 8 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בקמרון; 5 הרוגים בפקיסטן; 2 הרוגים בפיליפינים; 2 הרוגים ברפובליקה של מרכז אפריקה; 2 הרוגים בקשמיר; חייל נוסף נהרג בלבנון; קרבות רחוב קשים בגרמניה בין כורדים לג'יהאדיסטים; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בניגריה, בסודאן, בסומליה, בתימן, במצרים, בלבנון, בלוב, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן;
==
סוריה – מלחמת אזרחים; מקורות תקשורתיים ערביים ומקורות נוספים מסרו ב-9 באוקטובר 2014 על הריגתם של יותר מ-80 בני-אדם ביום נוסף של קרבות ופיגועים שהיו ברחבי סוריה במהלך היממה האחרונה. מקורות כורדיים מסרו שארגון "המדינה האסלאמית" שולט על כשליש מהעיירה קובאני וכי מאז שהחלו הקרבות על העיר נהרגו יותר מ-500 בני-אדם.
--
עיראק – מלחמת אזרחים: מקורות תקשורתיים עצמאיים בעיראק מסרו ב-9 באוקטובר 2014 על הריגתם של 200 בני-אדם בסדרה ארוכה מאוד של פיגועים ובקרבות שהיו במהלך היממה האחרונה בצפון עיראק.
--
תימן – מלחמת אזרחים: מקורות צבאים בתימן מסרו ב-9 באוקטובר 2014 על הריגתם של יותר מ-67 בני-אדם בשני פיגועי התאבדות שהתבצעו באזור העיר צנעא בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה.
--
לבנון – טרור: מקורות צבאיים בלבנון מסרו ב-9 באוקטובר 2014 על הריגתו של חייל מירי של טרוריסטים מוסלמים שפעלו באזור רחאנייה בצפון לבנון.
--
גרמניה – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים בגרמניה מסרו ב-9 באוקטובר 2014 על קרבות רחוב קשים שהיו בכל רחבי גרמניה בין כורדים לבין ג'יהאדיסטים על רקע המלחמה המתנהלת באזור העיר קובאני שבסוריה. הג'יהאדיסטים השתמשו במצ'טות, בסכינים, בחניתות ובבקבוקים כדי לתקוף כורדים. עשרות נפצעו או נעצרו. נגרם נזק רב לרכוש ציבורי ופרטי. בגרמניה מתגוררים כ-800,000 כורדים. הקרבות הקשים ביותר היו בהמבורג. קרבות היו גם בברלין, בפרנקפורט, בשטוטגרט, במנהיים ובמינכן ובערים נוספות.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-9 באוקטובר 2014 על הריגתם של 10 בני-אדם בסדרה של פיגועי טרור שהתבצעו בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן.
--
פקיסטן – טרור: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-9 באוקטובר 2014 על הריגתם של 5 בני-אדם בסדרה של פיגועי ירי שהתבצעו בידי טרוריסטים מוסלמים מארגונים שונים. לאורך כל היממה האחרונה נמסרו על סדרה ארוכה של פיגועים וקרבות באזורים שונים ברחבי המדינה שגרמו לנפגעים רבים.
--
הרפובליקה של מרכז אפריקה – טרור: מקורות תקשורתיים באפריקה מסרו ב-9 באוקטובר 2014 על הריגתם של 2 בני-אדם מירי של טרוריסטים הפועלים באזור העיר עיר הבירה. אחד היה נוצרי והשני היה מוסלמי.
--
קמרון – טרור אסלאמי: מקורות צבאיים בקמרון מסרו ב-9 באוקטובר 2014 על הריגתם של 8 טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם" בפעילות צבאית יזומה שנערכה ליד הגבול עם ניגריה.
--
הודו – קשמיר – פקיסטן: מקורות צבאיים בהודו מסרו ב-9 באוקטובר 2014 על הריגתם של 2 אזרחים נוספים בהפצצות של הצבא הפקיסטני על אזורים בחבל קשמיר ההודי.
--
פיליפינים – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים בפיליפינים מסרו ב-9 באוקטובר 2014 על הריגתם של 2 בני-אדם מפיצוץ של רימון-יד שהושלך לעבר כנסייה נוצרית בידי טרוריסטים מוסלמים הפועלים בדרום הפיליפינים.
==

ד"ר יוחאי סלע

No comments: