Monday, January 7, 2013

100 הרוגים בסוריה; 12 הרוגים בעיראק; 10 הרוגים בניגריה; 10 טרוריסטים מוסלמים נהרגו באפגניסטן; 9 הרוגים חיסול-ממוקד אמריקאי בפקיסטן; 9 הרוגים בסומליה; 4 הרוגים בפיגוע התאבדות כפול באפגניסטן; חייל פקיסטני נהרג מירי של חיילים הודים;
==
סוריה – מלחמת אזרחים: מקורות באופוזיציה הסורית מסרו ב-6 בינואר 2013 על הריגתם של לפחות 100 בני-אדם ביום נוסף של הפגזות והפצצות של הצבא הסורי על מרכזי הערים – בעיקר באזור דמשק, חומס וחאלב. הנשיא אסד נשא נאום לאומה בו הוא מסר ש"המהפכה מצוצה מהאצבע" וכי אלה הנלחמים במשטר הם טרוריסטים המעוניינים לפרק את סוריה ואת האומה הסורית ליחידות נפרדות. דוברי האופוזיציה הסורית דחו את דבריו של אסד וכן נסמר מפיהם שיש להעמיד לדין את אסד וחבורתו לאור מה שהתחולל בשנתיים האחרונות בסוריה.
--
אפגניסטן - טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-6 בינואר 2013 על הריגתם של 4 בני-אדם בפיגוע התאבדות כפול שהתבצע בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן.
--
פקיסטן – חיסולים-ממוקדים אמריקאים: מקורות מודיעיניים בפקיסטן מסרו ב-6 בינואר 2013 על הריגתם של 9 בני-אדם בחיסול-ממוקד אמריקאי שנערך בפקיסטן על גבול אפגניסטן.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-6 בינואר 2013 על הריגתם של 10 טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן בפעילות צבאית יזומה שנערכה במחוז הלמנד.
--
עיראק – טרור: מקורות תקשורתיים בעיראק מסרו ב-6 בינואר 2013 על הריגתם של 12 בני-אדם בסדרה של פיגועי טרור שהתבצעה בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה.
--
סומליה – טרור: מקורות תקשורתיים בסומליה מסרו ב-6 בינואר 2013 על הריגתם של 9 בני-אדם בקרבות שפרצו בין כוחות הביטחון לבין טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-שבאב" הפועלים באזור העיר מוגדישו.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים בניגריה מסרו ב-6 בינואר 2013 על הריגתם של 10 בני-אדם בהתקפות של טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם" הפועלים בצפון ניגריה.
--
הודו – קשמיר – פקיסטן: מקורות צבאיים בפקיסטן מסרו ב-6 בינואר 2013 על הריגתו של חייל פקיסטני במהלך חדריה של חיילים הודים לאזור קשמיר הפקיסטנית.
==
מאת: ד"ר יוחאי סלע

No comments: