Sunday, January 6, 2013

115 הרוגים בסוריה; 43 נוצרים נרצחו בניגריה; 5 טרוריסטים מוסלמים נהרגו באינדונזיה; 2 הרוגים מפיצוץ של מטען-חבלה בפקיסטן; 2 הרוגים בעיראק; 2 הרוגים בקניה מפיצוץ של רימון-יד; הרוג בלוב; חייל נהרג בתאילנד בפעולת טרור אסלאמית;
==
סוריה – מלחמת אזרחים: מקורות באופוזיציה הסורית מסרו ב-5 בינואר 2013 על הריגתם של יותר מ-115 בני-אדם ביום של קרבות ועימותים קטלניים שהיו בכל רחבי סוריה.
--
אינדונזיה – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים באינדונזיה מסרו ב-5 בינואר 2013 על הריגתם של 5 טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה בפעילות צבאית יזומה שנערכה בידי כוחות-הביטחון של אינדונזיה.
--
פקיסטן – טרור: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-5 בינואר 2013 על הריגתם של 2 בני-אדם מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי טרוריסטים מוסלמים הפועלים באזור העיר פשוואר.
--
עיראק – טרור: מקורות רשמיים בעיראק מסרו ב-5 בינואר 2013 על הריגתם של 2 בני-אדם ועל פציעתם של 10 נוספים מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות נוצריים בניגריה מסרו ב-5 בינואר 2013 על הריגתם של 43 נוצרים בסדרה של התקפות טרור שהתבצעו בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם" בימים הראשונים של שנת 2013.
--
לוב – טרור: מקורות תקשורתיים בלוב מסרו ב-5 בינואר 2013 על הריגתו של קצין-ביטחון לשעבר בידי טרוריסטים מוסלמים הפועלים באזור העיר בנגאזי. ההרוג הועסק בתקופתו של הנשיא קדאפי שחוסל בשנה שעברה בידי כוחות המורדים.
--
קניה – טרור – סומליה: מקורות תקשורתיים בקניה מסרו ב-5 בינואר 2013 על הריגתם של 2 בני-אדם מפיצוץ של רימון-יד שהושלך לעבר פליטים סומלים הנמצאים במחנה פליטים שהוקם הקניה ליד הגבול עם סומליה. כוחות הביטחון של קניה ערכו חיפושים אחרי טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-שבאב" בשטח הסומלי לאחר התקרית.
--
תאילנד – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים בתאילנד מסרו ב-5 בינואר 2013 על הריגתו של חייל ועל פציעתם של 4 חיילים נוספים מירי של טרוריסטים מוסלמים הפועלים בדרום תאילנד.
==
מאת: ד"ר יוחאי סלע

No comments: