Tuesday, January 8, 2013

110 הרוגים בסוריה; 14 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בסומליה; 10 הרוגים בפקיסטן; 10 הרוגים בעיראק; 6 שוטרים נהרגו באפגניסטן; 3 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בקווקז; הרוג בלוב;
==
סוריה – מלחמת אזרחים: מקורות באופוזיציה הסורית מסרו ב-7 בינואר 2013 על הריגתם של 110 בני-אדם בקרבות ובעימותים קטלניים שהיו בכל רחבי סוריה במהלך היממה האחרונה. מקורות רשמיים בסוריה מסרו על קרבות קשים מאוד באזור העיר חאלב שבמהלכם נהרגו עשרות מורדים הלוחמים נגד המשטר העלווי של בשאר אל-אסד.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-7 בינואר 2013 על הריגתם של 6 שוטרים לאחר שהם נחטפו בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן הפועלים באזור מחוז פארה.
--
פקיסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-7 בינואר 2013 על הריגתם של לפחות 10 בני-אדם בסדרה של פיגועי טרור שהתבצעה בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן. 6 הרוגים היו בעת פיצוץ של מטען-חבלה שהופעל במחוז אורקזאי, וכן 2 עובדי סיוע נרצחו בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן הפועלים באזור העיר קראצ'י.
--
עיראק – טרור: מקורות תקשורתיים בעיראק מסרו ב-7 בינואר 2013 על הריגתם של 10 בני-אדם בשני פיגועים של מטעני חבלה שהופעלו בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה הפועלים באזור העיר בגדאד.
--
סומליה – טרור: מקורות ממשלתיים בסומליה מסרו ב-7 בינואר 2013 על הריגתם של 14 טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-שבאב" בקרבות שפרצו בין כוחות הממשלה לבין אנשי הארגון הפועלים בדרום סומליה.
--
לוב – טרור: מקורות תקשורתיים בלוב מסרו ב-7 בינואר 2013 על הריגתו של אדם אחד מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל במכונית ממולכדת בעת ניסיון לחסל מנהיג אסלאמי.
--
רוסיה – קווקז: מקורות רשמיים ברוסיה מסרו ב-7 בינואר 2013 על הריגתם של 3 טרוריסטים מוסלמים בקווקז שתכננו לבצע פיגועים בחג המולד.
==
מאת: ד"ר יוחאי סלע

No comments: