Thursday, January 31, 2013

120 הרוגים בסוריה; 40 הרוגים במאלי; 13 טרוריסטים נוספים נהרגו בפקיסטן; 2 חיילי נאט"ו נהרגו באפגניסטן; 2 הרוגים במצרים; הרוג בתאילנד בפיגוע אסלאמי;
==
סוריה – מלחמת אזרחים: מקורות תקשורתיים סוריה מסרו ב-30 בינואר 2013 על הריגתם של יותר מ-120 בני-אדם ביום של קרבות בעירים המרכזיות של סוריה. עימותים קטלניים נרשמו בדמשק, דיר אל-זור, חומס, חאלב, מחוז אידליב ובאזור דרעא. מקורות נוספים מסרו כי במהלך הלילה הקודם ישראל ערכה התקפה של מטרה הנמצאת באזור הגבול בין סוריה ללבנון. כל מטוסי צה"ל חזרו בשלום לבסיסם. בשעות הערב נמסר מפי מקור סורי רשמי שישראל תקפה מתקן צבאי ליד דמשק, וכן נמסר על הריגתם של 2 בני-אדם.
--
אפגניסטן – נאט"ו – טרור: מקורות צבאיים רשמיים באפגניסטן מסרו ב-30 בינואר 2013 על הריגתם של 2 חיילי נאט"ו במהלך פעילות צבאית יזומה שנערכה נגד טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן.
--
פקיסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-30 בינואר 2013 על הריגתם של 13 טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן בפעילות צבאית יזומה שנערכה במחוז אורקזאי. במהלך היומיים האחרונים נהרגו במחוז 33 טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן.
--
מאלי – טרור – צרפת: מקורות תקשורתיים במאלי מסרו ב-30 בינואר 2013 על הריגתם של לפחות 40 בני-אדם במהלך הקרבות נגד טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון אל-קאעידה הפועלים בצפון מאלי. מקורות צבאיים נוספים מסרו על כיבושה של עיר מרכזית נוספת שהייתה בידי אנשי אל-קאעידה.
--
מצרים – מחאה ואלימות: מקורות תקשורתיים במצרים מסרו ב-30 בינואר 2013 על הריגתם של 2 בני-אדם מירי של אנשי כוחות הביטחון במהלך הפגנות מחאה נגד המשטר האסלאמי של הנשיא מורסי.
--
תאילנד – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים בתאילנד מסרו ב-30 בינואר 2013 על הריגתו של אדם אחד מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי טרוריסטים מוסלמים הפועלים בדרום תאילנד.
==
מאת: ד"ר יוחאי סלע

No comments: