Sunday, January 20, 2013

100 הרוגים בסוריה; 14 הרוגים בפקיסטן; 11 טרוריסטים מוסלמים ו-7 בני-ערובה נהרגו באלג'יריה; 10 הרוגים בעיראק; 2 טרוריסטים מתאבדים נהרגו באפגניסטן; 2 חיילים נהרגו בניגריה;
==
סוריה – מלחמת אזרחים: מקורות באופוזיציה הסורית מסרו ב-19 בינואר 2013 על הריגתם של יותר מ-100 בני-אדם בקרבות ובעימותים קטלניים שהיו בכל רחבי סוריה במהלך היממה האחרונה. לאורך כל היום רשמו מאות אירועי אלימים שכללו הפצצות אוויריות, פיצוץ של מכוניות-תופת, ירי של צלפים, רצח של שבויים, ביזה ואונס של נשים סוריות בידי כל הארגונים הפועלים בסוריה.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות רשמיים באפגניסטן מסרו ב-19 בינואר 2013 על הריגתם של 2 טרוריסטים מתאבדים מארגון הטליבאן שפעלו באזור מחוז הארט. לא היו נפגעים נוספים בתקרית.
--
פקיסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-19 בינואר 2013 על הריגתם של 8 בני-אדם באזור העיר קראצ'י, וכן נסמר על הריגתם של 6 נוספים בצפון-מערב פקיסטן.
--
עיראק – טרור: מקורות תקשורתיים ורשמיים בעיראק מסרו ב-19 בינואר 2013 על הריגתם של 6 טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה בפעילות צבאית יזומה שנערכה בצפון עיראק. כמו כן נהרגו 4 בני-אדם מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל באזור העיר בגדאד.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים בניגריה מסרו ב-19 בינואר 2013 על הריגתם של 2 חיילים מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי טרוריסטים מוסלמים.
--
אלג'יריה – טרור: מקורות תקשורתיים באלג'יריה מסרו ב-19 בינואר 2013 על הריגתם של 11 טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה ו-7 בני-אדם במצע חילוץ נוסף שנערך במתקן להפגת גז שהותקף לפני ימים אחדים בידי טרוריסטים מוסלמים. עד כה נהרגו 32 טרוריסטים מוסלמים ו-23 בני-ערובה.
==
מאת: ד"ר יוחאי סלע

3 comments:

Anonymous said...

Unquestionably believe that which you stated.
Your favcorite justification seemed tto be on the web the easiest thing to bbe aware of.
I saay to you, I certainly get irked while people consider worries thnat they just don't kow about.
You managed to hit the nail upon the top as well as defined out the whhole thing
without having side effect , people can take a signal.

Will likely be back to get more. Thanks

Check out my page iron force hack tool (tinyurl.com)

Anonymous said...

I'm gone to tell my little brother, that he should also pay a visit this webpage on regular basis to
obtain updated from most recent news.

Look into my blog; hay day cheats

Anonymous said...

Theres a lot of farm house furnishings about nonetheless am still unable to locate a farm house model nest of tables
- beginning to believe they do not exist!