Friday, January 11, 2013

120 הרוגים בפקיסטן; 70 הרוגים בסוריה; 10 הרוגים בתימן; 9 הרוגים בעיראק; 4 הרוגים בלוב; 3 חברי המחתרת הכורדית נהרגו בצרפת; חייל פקיסטני נוסף נהרג בקשמיר מירי של חיילים הודים; מורה נהרג בדרום תאילנד מירי של טרוריסטים מוסלמים;
==
סוריה – מלחמת אזרחים: מקורות באופוזיציה הסורית מסרו ב-10 בינואר 2013 על הריגתם של 70 בני-אדם בקרבות ובעימותים קטלניים שהיו בכל רחבי סוריה. דוברים בסוריה מסרו על קרבות באזור דמשק, חומס וחאלב. לאורך כל היום נרשמו מאות אירועים אלימים שכללו הפצצות אוויריות, ירי של צלפים לעבר אזרחים, פיצוץ של מטעני-חבלה, חטיפת אנשים, הוצאות להורג, ביזה ואונס של נשים סוריות בידי כל הארגונים הלוחמים בסוריה.
--
פקיסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים בפקיסטן מסרו ב-10 בינואר 2013 על הריגתם של 120 בני-אדם ועל פציעתם של 300 נוספים בסדרה של פיצוצים של מטעני-חבלה שהופעלו בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן הפועלים בצפון-מערב פקיסטן. זה היה אחד מהימים הקטלניים ביותר שהיו בפקיסטן באירוע טרור אחד.
--
עיראק – טרור: מקורות רשמיים בעיראק מסרו ב-10 בינואר 2013 על הריגתם של 9 בני-אדם בסדרה של פיגועים שהתבצעה בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה הפועלים ברחבי עיראק.
--
תימן – טרור: מקורות תקשורתיים בתימן מסרו ב-10 בינואר 2013 על הריגתם של 10 בני-אדם מפיצוץ של צינור נפט שנגרם ממטען-חבלה שהופעל בידי טרוריסטים מוסלמים השייכים לאחת מהמיליציות החמושות הפועלות ברחבי תימן.
--
לוב – טרור ואלימות: מקורות תקשורתיים בלוב מסרו ב-10 בינואר 2013 על הריגתם של 4 בני-אדם בקרבות שפרצו בין אנשי מיליציות חמושות הפועלים באזור קופרא שבדרום בלוב.
--
צרפת – כורדים – טורקיה: מקורות תקשורתיים בצרפת מסרו ב-10 בינואר 2013 על הריגתם של 3 חברי המחתרת הכורדית (ה-PKK) מירי של טרוריסטים הפועלים על אדמת צרפת. מקור נוסף מסר כי שלוש הנשים ההרוגות נמצאו במרכז מידע כורדי הפועל בעיר פריס.
--
הודו – קשמיר – פקיסטן: מקורות צבאיים בפקיסטן מסרו ב-10 בינואר 2013 על הריגתו של חייל פקיסטני נוסף מירי של חיילים הודים הפועלים באזור חבל קשמיר. שהו האירוע הקטלני השלישי בימים האחרונים בין הודו לפקיסטן. עד כה נהרגו 2 חיילים פקיסטנים ו-2 חיילים הודים בהיתקלויות הדדיות.
--
תאילנד – טרור אסלאמי: מקורות רשמיים בתאילנד מסרו ב-10 בינואר 2013 על הריגתו של מורה מירי של טרוריסטים מוסלמים הפועלים בדרום תאילנד.
==
מאת: ד"ר יוחאי סלע

No comments: