Thursday, March 6, 2014

100 הרוגים בסוריה; 17 הרוגים בעיראק; 11 הרוגים באפגניסטן; 9 הרוגים בניגריה; 6 חיילים נהרגו בפקיסטן; 3 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בחיסול-ממוקד אמריקאי בתימן; 5 הרוגים בדרום-סודאן; 3 הרוגים בלוב;  3 הרוגים בסומליה; הרוג באלג'יריה; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בתימן, בסודאן, בסומליה, במצרם, בלבנון, בסוריה, בעיראק, באפגניסטן ובפקיסטן;
==
סוריה – מלחמת אזרחים; מקורות תקשורתיים ערביים מסרו ב-5 במרס 2014 על הריגתם של יותר מ-50 בני-אדם בהתקפות של הצבא הסורי שנערכו במקומות רבים ברחבי המדינה. עוד נמסר על הריגתם של עשרות בני-אדם נוספים במהלך קרבות שנערכו בין ארגוני טרור שונים המזוהים עם ארגון אל-קאעידה הפועלים בעיקר בצפון סוריה. עוד נמסר על ירי של חיילי צה"ל לעבר טרוריסטים מוסלמים מארגון חיזבאללה שניסו להטמין מטען-חבלה ליד גדר המערכת ברמת-הגולן.
--
עיראק – מלחמת אזרחים: מקורות תקשורתיים בעיראק מסרו ב-5 במרס 2014 על הריגתם של 17 בני-אדם מפיצוץ של מכונית תופת שהופעלה בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה.
--
תימן – חיסולים-ממוקדים אמריקאים: מקורות צבאיים בתימן מסרו ב-5 במרס 2014 על הריגתם של 3 טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה בחיסול-ממוקד אמריקאי שנערך בדרום תימן.
--
סומליה – טרור: מקורות תקשורתיים בסומליה מסרו ב-5 במרס 2014 על הריגתם של 3 בני-אדם בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-שבאב" בחשד שהם מרגלים.
--
דרום-סודאן – טרור: מקורות תקשורתיים באפריקה מסרו ב-5 במרס 2014 על הריגתם של 5 בני-אדם בפעילות צבאית שנערכה באזור העיר ג'ובה. מקור נוסף מסר שההרוגים היו אזרחים.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים בניגריה מסרו ב-5 במרס 2014 על הריגתם של 9 בני-אדם מירי של טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם" הפועלים בצפון ניגריה.
--
אלג'יריה – טרור: מקורות תקשורתיים באלג'יריה מסרו ב-5 במרס 2014 על הריגתו של אזרח מירי של חיילים במהלך פריצה של מחסום צבאי בידי מכונית.
--
לוב – טרור: מקורות תקשורתיים בלוב מסרו ב-5 במרס 2014 על הריגתם של 3 בני-אדם בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים שפעלו באזור העיר בנגאזי.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-5 במרס 2014 על הריגתם של 7 חיילים ו-4 טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן בשני אירועים קטלניים שהיו במהלך היממה האחרונה.
--
פקיסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-5 במרס 2014 על הריגתם של 6 חיילים מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן למרות שהארגון הכריז על הפסקת-אש.
==

ד"ר יוחאי סלע

No comments: