Thursday, March 13, 2014

60 הרוגים בסוריה; 32 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בסומליה; 30 הרוגים בניגריה; 14 הרוגים בעיראק; 7 טרוריסטים מוסלמים נהרגו במצרים; 7 בני-אדם נהרגו באפגניסטן; 6 הרוגים בפקיסטן; חייל נהרג בתימן; הרוג בדארפור; 60 טילים נורו לעבר ישראל; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים רבים היו במאלי, בפיליפינים, בסודאן, בניגריה, בקשמיר, בסוריה, בעיראק, באפגניסטן ובפקיסטן;
==
סוריה – מלחמת אזרחים; מקורות תקשורתיים ערביים מסרו ב-12 במרס 2014 על הריגתם של יותר מ-60 בני-אדם ביום נוסף של קרבות ועימותים קטלניים שהיו ברוב הערים המרכזיות של סוריה. מקורות נוספים מסרו על הריגתם של 22 בני-אדם בקרבות עם טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון אל-קאעידה. עוד 7 בני-אדם נהרגו בפיגוע התאבדות שהתבצע בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה הפועלים בצפון סוריה. כמו כן נמסר על הרוגים נוספים באזור העיר קאמישלי בסדרה של קרבות בין טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון אל-קאעידה לבין חברי המחתרת הכורדית הפועלת בצפון-מזרח סוריה.
--
עיראק – מלחמת אזרחים: מקורות תקשורתיים עיראק מסרו ב-12 במרס 2014 על הריגתם של 14 בני-אדם בסדרה אורכה מאוד של פיגועי טרור שהתבצעה בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה הפועלים בכל רחבי עיראק. מקורות נוספים בעיראק מסרו כי לפחות 5 מבין ההרוגים היו שוטרים.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-12 במרס 2014 על הריגתם של 7 בני-אדם – 3 מהם היו טרוריסטים מוסלמים – בסדרה של פעולות טרור שהתבצעו בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן.
--
פקיסטן – טרור: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-12 במרס 2014 על הריגתם של 6 בני-אדם בסדרה של פיגועי טרור שהתבצעה בידי טרוריסטים מוסלמים מארגונים שונים הפועלים בכל רחבי פקיסטן.
--
תימן – טרור: מקורות צבאיים בתימן מסרו ב-12 במרס 2014 על הריגתו של חייל ועל פציעתם של 7 נוספים בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה הפועלים בדרום תימן.
--
סומליה – טרור – קניה: מקורות צבאיים בקניה ומקורות בסומליה מסרו ב-12 במרס 2014 על הריגתם של 32 טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-שבאב" בהתקפה של חיל-האוויר הקנייתי על בסיסי טרור של הארגון הפועלים בדרום סומליה.
--
סודאן – דארפור: מקורות תקשורתיים בדארפור מסרו ב-12 במרס 2014 על הריגתו של אדם אחד במהלך עימותים קטלניים שהיו בין תושבים מקומיים לבין אנשי כוחות-הביטחון של סודאן הפועלים באזור.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים בניגריה מסרו ב-12 במרס 2014 על הריגתם של 30 בני-אדם (כולל נשים וילדים) בהתקפה של מליציות מוסלמיות חמושות שתקפו יותר ממאה כפרים. מקורות רשמיים מסרו על התקפות נוספות שנערכו על שיירות של פוליטיקאים שבאו לסייע לתושבים שנפגעו בהתקפה.
--
מצרים – טרור: מקורות רשמיים במרצים מסרו ב-12 במרס 2014 על הריגתם של 7 טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון אל-קאעידה בפעילות צבאית יזומה שנערכה בצפון סיני ובמקומות נוספים.
--
ישראל – טרור – עזה: מקורות צבאיים בישראל מסרו ב-12 במרס 2014 על ירי של כ-60 טילים שנורו לעבר ישראל בידי טרוריסטים מוסלמים הפועלים בעזה. בתגובה לירי, הותקפו 29 מטרות טרור בעזה.
==

ד"ר יוחאי סלע

No comments: