Saturday, March 8, 2014

50 הרוגים בסוריה; 42 הרוגים בעיראק; 35 הרוגים בדרום-סודאן; 20 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בניגריה; 12 טרוריסטים מוסלמים נהרגו במאלי; 11 הרוגים בסומליה; 5 הרוגים באפגניסטן; 2 הרוגים בפקיסטן; הרוג במצרים; טרוריסט מוסלמי נהרג בתימן; פיגועים וקרבות נוספים היו בלוב, בסודאן, בתימן, בסומליה, במצרים, בלבנון, בעיראק, בסוריה, באפגניסטן ובפקיסטן;
==
סוריה – מלחמת אזרחים; מקורות תקשורתיים בסוריה ובלבנון מסרו ב-7 במרס 2014 על הריגתם של יותר מ-50 בני-אדם ביום נוסף של קרבות ועימותים קטלניים שהיו ברוב המערים המרכזיות של סוריה. מקורות בלבנון מסרו על הריגתם של 17 אנשי אופוזיציה סורים בקרבות עם הצבא הסורי שפעל באזור הגבול עם לבנון. כמו כן נמסר על הריגתם של 15 בהפצצות של הצבא הסורי על מרכזי הערים. עיתון טורקי מסר על הריגתם של 53 בני-אדם בפעילות של הצבא הסורי במקומות אחדים ברחבי סוריה.
--
עיראק – מלחמת אזרחים: מקורות תקשורתיים עצמאיים בעיראק מסרו ב-7 במרס 2014 על הריגתם של 42 בני-אדם בסדרה ארוכה מאוד של פיגועי טרור שהתבצעה בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה הפועלים בכל רחבי עיראק. מקורות נוספים מסרו על קרבות בין הצבא העיראקי לבין טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה.
--
תימן – טרור: מקורות תקשורתיים בתימן מסרו ב-7 במרס 2014 על הריגתו של טרוריסט מוסלמי בכיר בארגון אל-קאעידה בידי חבריו בשל חשד לשיתוף פעולה עם המודיעין התימני והמודיעין האמריקאי. האירוע הזה התרחש לאור 2 חיסולים-ממוקדים אמריקאים מוצלחים שגרמו להריגתם של 13 טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה.
--
סומליה – טרור: מקורות תקשורתיים בסומליה ובטורקיה מסרו ב-7 במרס 2014 על הריגתם של 11 חיילים ואזרחים במהלך קרבות עם טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-שבאב" הפועלים בדרום סומליה.
--
דרום-סודאן – טרור: מקורות רשמיים בדרום-סודאן ב-7 במרס 2014 על הריגתם של 35 בני-אדם בקרבות שנערכו בעיר ג'ובה במהלך הימים האחרונים בין כוחות הביטחון לבין מורדים הפועלים בעיר.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות רשמיים בניגריה מסרו ב-7 במרס 2014 על הריגתם של 20 טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם" בפעולה צבאית יזומה שנערכה לתפיסתם של הטרוריסטים שהיו אחראים להריגתם של עשרות תלמידים במהלך השבוע האחרון.
--
מאלי – טרור: מקורות רשמיים במאלי ובצרפת מסרו ב-7 במרס 2014 על הריגתם של 12 טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון אל-קאעידה בפעילות צבאית יזומה של הצבא הצרפתי הפועל במאלי.
--
מצרים – טרור: מקורות תקשורתיים במצרים מסרו ב-7 במרס 2014 על הריגתו של אדם אחד בעקבות עימותים קטלניים בין כוחות-הביטחון של מצרים לבין אוהדי תנועת "האחים המוסלמים".
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-7 במרס 2014 על הריגתם של 5 בני-אדם מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן.
--
פקיסטן – טרור: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-7 במרס 2013 על הריגתם של 2 בני-אדם בשתי תקריות טרור שהתבצעו בידי טרוריסטים מוסלמים מארגונים שונים.
==

ד"ר יוחאי סלע

No comments: