Wednesday, March 12, 2014

50 הרוגים בסוריה; 10 הרוגים בעיראק; 10 הרוגים בתימן; 6 הרוגים בפקיסטן; 4 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בחיסול-ממוקד אמריקאי בתימן; 3 הרוגים באפגניסטן; 3 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בעזה; 2 הרוגים בדרום-סודאן; הרוג בסומליה; טרוריסט בכיר נהרג בלבנון; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו במצרים, בלבנון, בתימן, בסומליה, בסודאן, בניגריה, בסוריה, בעיראק, באפגניסטן ובפקיסטן;
==
סוריה – מלחמת אזרחים; מקורות תקשורתיים ערביים מסרו ב-11 במרס 2014 על הריגתם של כ-50 בני-אדם במהלך קרבות והפגזות של הצבא הסורי על מרכזי אוכלוסייה בערים המרכזיות של סוריה. מקורות נוספים מסרו כי מהלך היממה האחרונה הצבא הסורי השתמש בחביות נפץ בהתקפות על ריכוזי אוכלוסייה בערים אחדות. כמו כן נמסר על נפגעים רבים מפיצוץ של מכונית-תופת שהופעלה בידי טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון אל-קאעידה. מקורות נוספים מסרו על הריגתם של צלם עיתונות קנדי ועיתונאי נוסף ביומיים האחרונים מהפצצות של הצבא הסורי. מקורות בטורקיה מסרו כי מספר הפליטים הסורים הנמצאים בטורקיה נסק ל-900,000 בני-אדם. גורמים רשמיים בסוריה מסרו פעם נוספת על הריגתם של עשרות טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון אל-קאעידה בקרבות קשים שהתנהלו באזור לטקיה.
--
עיראק – טרור: מקורות תקשורתיים בעיראק מסרו ב-11 במרס 2014 על הריגתם של 10 בני-אדם בסדרה של פיגועי טרור שהתבצעה בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה הפועלים בכל רחבי עיראק. מקורות נוספים מסרו כי בין ההרוגים היו לפחות 3 בכירים העובדים בחברת נפט זרה הפועלת באזור העיר כירכוך. מקורות רשמיים בעיראק מסרו כי במהלך הימים האחרונים אלפי בני-אדם חזרו להתגורר באזור העיר רמאדי לאחר הקרבות שהתנהלו בין כוחות-הביטחון לבין טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה.
--
תימן – חיסולים-ממוקדים אמריקאים: מקורות צבאיים בתימן מסרו ב-11 במרס 2014 על הריגתם של 4 טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה בחיסול-ממוקד אמריקאי שנערך בדרום תימן. זהו החיסול-הממוקד השלישי הנערך בידי האמריקאים בחודש מרס 2014.
--
תימן – טרור: מקורות תקשורתיים בתימן מסרו ב-11 במרס 2014 על הריגתם של לפחות 10 בני-אדם בסדרה של עימותים קטלניים שהיו במהלך היממה האחרונה בצפון תימן ובדרום תימן. בין ההרוגים היו טרוריסטים מוסלמים סונים, טרוריסטים מוסלמים שיעים וכן גם חיילים.
--
סומליה – טרור: מקורות רשמיים בסומליה מסרו ב-11 במרס 2014 על הריגתו של אדם אחד בעקבות פעילות צבאית יזומה שנערכה בידי כוחות-הביטחון של סומליה הפועלים בדרום המדינה נגד טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-שבאב".
--
דרום-סודאן – מלחמת אזרחים: מקורות תקשורתיים בדרום-סודאן מסרו ב-11 במרס 2014 על הריגתם של 2 בני-אדם ועל התקפה שנערכה על בית-חולים הנמצא באזור מחוז ג'ונגליי.
--
לבנון – טרור: מקורות תקשורתיים בלבנון מסרו ב-11 במרס 2014 על הריגתו של טרוריסט מוסלמי בכיר מארגון הפתח מירי של טרוריסטים מוסלמים הפועלים בדרום לבנון.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-11 במרס 2014 על הריגתם של 3 בני-אדם בשני פיגועי טרור שהתבצעו בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן. בין ההרוגים היו 2 שוטרים ועיתונאי שבדי.
--
פקיסטן – טרור: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-11 במרס 2014 על הריגתם של 6 בני-אדם בסדרה של פיגועי טרור שהתבצעה בידי טרוריסטים מוסלמים מארגונים שונים. בין ההרוגים היו 2 עובדי סיוע שהעניקו חיסון נגד מחלת הפוליו.
--
ישראל – טרור – עזה: מקורות צבאיים בישראל מסרו ב-11 במרס 2014 על הריגתם של 3 טרוריסטים מוסלמים ברצועת-עזה בפעולה של צה"ל בעקבות ירי של פצצות מרגמה שנורו לעבר ישראל בידי טרוריסטים מוסלמים.
==

ד"ר יוחאי סלע

No comments: