Sunday, March 30, 2014

100 הרוגים בסוריה; 50 הרוגים בעיראק; 7 הרוגים באפגניסטן; 6 הרוגים בקשמיר; 5 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בתימן; 5 הרוגים במצרים; 3 הרוגים בסומליה; 3 הרוגים בפקיסטן; 2 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בקניה; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו במצרים, בתימן, בלבנון, בסומליה, בסוריה, בעיראק, באפגניסטן ובפקיסטן;
==
סוריה – מלחמת אזרחים; מקורות תקשורתיים ערביים מסרו ב-29 במרס 2014 על הריגתם של יותר מ-100 בני-אדם בקרבות שפרצו בין כוחות הביטחון של סוריה לבין מורדים הפועלים באזור הגבול עם לבנון. מקורות נוספים מסרו כי הצבא הסורי הצליח להשתלט על 3 כפרים לאורך הגבול וכי נהרגו עשרות מורדים וחיילים.
--
עיראק – מלחמת אזרחים: מקורות תקשורתיים עצמאיים בעיראק מסרו ב-29 במרס 2014 על הריגתם של 50 בני-אדם ביום נוסך של פיגועים וקרבות בין כוחות הביטחון של עיראק לבין טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה. מספר ההרוגים כולל טרוריסטים מוסלמים שאינו נכלל בדרך כלל הסטטיסטיקה הרשמית המתפרסמת בעיראק.
--
מצרים – טרור: מקורות תקשורתיים במצרים מסרו ב-29 במרס 2014 על הריגתם של 5 בני-אדם בעימותים קטלניים בין כוחות הביטחון לבין חברי תנועת האחים-המוסלמים.
--
תימן - טרור: מקורות צבאיים בתימן מסרו ב-29 במרס 2014 על הריגתם של 5 טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה בפעילות צבאית יזומה שנערכה בדרום תימן.
--
קניה – טרור אסלאמי: מקורות צבאיים בקניה מסרו ב-29 מרס 2014 על הריגתם של 2 טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-שבאב בפעילות צבאית יזומה שנערכה נגד הארגון שאחראי להריגתם של אזרחים קנייתיים מפיגוע שהתבצע בכנסיה נוצרית.
--
סומליה – טרור: מקורות תקשורתיים סומליה מסרו ב-29 במרס 2014 על הריגתם של 3 בני-אדם בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-שבאב הפועלים בסומליה. מקורות נוספים מסרו כי השלושה הואשמו בידי הארגון בריגול עבור גורמים זרים.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-29 במרס 2014 על הריגתם של 7 בני-אדם בסדרה של פיגועי טרור שהתבצעה בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן. 3 מההרוגים היו חיילים.
--
פקיסטן – טרור: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-29 במרס 2014 על הריגתם של 3 בני-אדם בסדרה של פיגועי טרור שהתבצעה בידי טרוריסטים מוסלמים מארגונים שונים הפועלים בפקיסטן.
--
הודו – קשמיר: מקורות תקשורתיים בקשמיר מסרו ב-29 במרס 2014 על הריגתם של 6 בני-אדם בקרבות בין כוחות הביטחון של הודו לבין טרוריסטים מוסלמים הפועלים בחבל קשמיר.
==

ד"ר יוחאי סלע

No comments: