Monday, March 31, 2014

90 הרוגים בסוריה; 20 הרוגים בעיראק; 8 הרוגים בטורקיה; 5 טרוריסטים מוסלמים נהרגו באפגניסטן; 3 חיילים נהרגו בלבנון; 3 הרוגים בקשמיר; 2 הרוגים בתימן; הרוג בפקיסטן; פיגועים וקרבות עם נפגעים היו בתאילנד, בלבנון, בקשמיר, במאלי, בניגריה, בתימן, בסומליה, בסודאן, בסוריה, בעיראק, באפגניסטן ובפקיסטן;
==
סוריה – מלחמת אזרחים; מקורות תקשורתיים ערביים מסרו ב-30 במרס 2014 על הריגתם של כ-90 בני-אדם ביום נוסף של קרבות ועימותים קטלניים שהיו ברוב הערים המרכזיות של סוריה. מקורות נוספים מסרו כי מרבית ההרוגים במהלך היממה האחרונה היו טרוריסטים מוסלמים וחיילים בקרבות הנערכים באזור צפון סוריה. 50 מההרוגים נפגעו במהלך קרבות בין  שני ארגוני טרור אסלאמיים.
--
טורקיה – אלימות וטרור: מקורות תקשורתיים בטורקיה מסרו ב-30 במרס 2014 על הריגתם של 8 בני-אדם בעימותים קטלניים ובאירועי טרור שהיו במהלך היממה האחרונה על רקע הבחירות המקומיות המתנהלות בטורקיה.
--
לבנון – טרור: מקורות צבאיים בלבנון מסרו ב-30 במרס 2014 על הריגתם של 3 חיילים בפיגוע התאבדות שהתבצע בידי טרוריסטים מוסלמים בנקודת ביקרות צבאית הנמצאת ליד הגבול הסורי.
--
עיראק – מלחמת אזרחים: מקורות תקשורתיים בעיראק מסרו ב-30 במרס 2014 על הריגתם של 20 בני-אדם בסדרה של פיגועי טרור שהתבצעה בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה הפועלים בכל רחבי עיראק.
--
תימן – טרור: מקורות תקשורתיים בתימן מסרו ב-30 במרס 2014 על הריגתם של 2 בני-אדם בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-30 במרס 2014 על הריגתם של 5 טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן במהלך התקפה שנערכה על מתקן אזרחי, אולם המאבטחים במקום הצליחו לסכל את ההתקפה הזו.
--
פקיסטן – טרור: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-30 במרס 2014 על הריגתו של אדם אחד התקפה של טרוריסטים מוסלמים על מתקן רדאר.
--
הודו – קשמיר: מקורות צבאיים בהודו מסרו ב-30 במרס 2014 על הריגתם של חייל ושל 2 צעירים בהיתקלות בין כוחות הביטחון של הודו לבין טרוריסטים מוסלמים הפועלים בחבל קשמיר.
==

ד"ר יוחאי סלע

No comments: