Tuesday, March 11, 2014

120 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בסוריה; 13 הרוגים בעיראק; 10 הרוגים נוספים בתימן; 5 הרוגים באפגניסטן; 3 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בפקיסטן; 2 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בקשמיר; לבנוני נהרג בלוב; טרוריסט מוסלמי נהרג במעבר אלנבי; מוסלמי נהרג ברמאללה;  פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בלבנון, במצרים, בתימן, בסומליה, בסוריה, בעיראק, באפגניסטן ובפקיסטן;
==
סוריה – מלחמת אזרחים; מקורות תקשורתיים בלבנון ומקורות באופוזיציה הסורית מסרו ב-10 במרס 2014 על הריגתם של יותר מ-120 טרוריסטים מוסלמים מארגון חיזבאללה בקרבות שנערכו בימים האחרונים נגד טרוריסטים מוסלמים שפעלו צפונית לעיר דמשק. לעומת זאת, מקורות צבאיים בסוריה מסרו כי באזור זה נהרגו לפחות 15 טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון אל-קאעידה. לאורך כל היממה האחרונה נרשמו אירועים קטלניים נוספים ברוב הערים המרכזיות של סוריה.
--
עיראק – מלחמת אזרחים: מקורות תקשורתיים בעיראק מסרו ב-10 במרס 2014 על הריגתם של 13 בני-אדם בסדרה של פיגועי טרור שהתבצעה בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה הפועלים בכל רחבי עיראק.
--
תימן – טרור: מקורות תקשורתיים בתימן מסרו ב-10 במרס 2014 על הריגתם של 10 בני-אדם נוספים בקרבות בין טרוריסטים מוסלמים סונים לבין טרוריסטים מוסלמים שיעים הפועלים בצפון תימן. עד כה נהרגו ביומיים האחרונים 40 בני-אדם.
--
פקיסטן – טרור: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-10 במרס 2014 על הריגתם של 3 טרוריסטים מוסלמים במהלך התקפה על תחנה משטרה באזור העיר לאהור.
--
לוב – טרור: מקורות תקשורתיים בלוב מסרו ב-10 במרס 2014 על הריגתו של לבנוני מירי של טרוריסטים מוסלמים שפעלו באזור העיר בנגאזי.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-10 במרס 2014 על הריגתם של 3 מורים בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן. כמו כן נמסר על הריגתם של 2 בני-אדם מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן.
--
הודו – קשמיר: מקורות תקשורתיים בהודו מסרו ב-10 במרס 2014 על הריגתם של 2 טרוריסטים מוסלמים בעקבות היתקלות עם כוחות הביטחון של הודו הפועלים בחבל קשמיר.
--
ישראל – טרור – הרשות הפלסטינית: מקורות צבאיים בישראל מסרו ב-10 במרס 2014 על הריגתו של טרוריסט מוסלמי במהלך ניסיון לפגוע בחיילים המוצבים במעבר הגבול גשר אלנבי. כמו כן נמסר על הריגתו של צעיר מוסלמי תושב רמאללה מירי של חיילי צה"ל בעקבות יידוי אבנים לעבר רכבים ישראלים.
==

ד"ר יוחאי סלע

No comments: