Tuesday, March 4, 2014

70 הרוגים בסוריה; 30 הרוגים נוספים בניגריה; 15 הרוגים בעיראק; 13 בני-אדם נהרגו באפגניסטן; 11 הרוגים בפקיסטן; 5 חיילים נהרגו בתימן; 3 טרוריסטים מוסלמים נהרגו באלג'יריה; 2 שוטרים נהרגו בקשמיר; 2 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בעזה; שוטר נהרג במצרים; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בפיליפינים, בתאילנד, בתימן, בסומליה, בסודאן, בלוב, בסוריה, בעיראק, באפגניסטן ובפקיסטן;
==
סוריה – מלחמת אזרחים; מקורות באופוזיציה הסורית מסרו ב-3 במרס 2014 על הריגתם של יותר מ-70 בני-אדם ביום נוסף של קרבות ועימותים קטלניים שהיו ברוב הערים המרכזיות של סוריה. מקורות נוספים מסרו כי מרבית ההרוגים היו במהלך קרבות בין הצבא הסורי. כמו כן נמסר על הריגתם של 13 בני-אדם בצפון סוריה, וכן נמסר על הרוגים נוספים מפיצוץ של מכונית-תופת.
--
עיראק – מלחמת אזרחים: מקורות תקשורתיים עיראק מסרו ב-3 במרס 2014 על הריגתם של 15 בני-אדם בסדרה של פיגועי טרור שהתבצעה בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה. מקורות נוספים מסרו כי בין ההרוגים היו לפחות 6 חיילים שנפגעו מירי של טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה.
--
תימן – טרור: מקורות צבאיים בתימן מסרו ב-3 במרס 2014 על הריגתם של 5 חיילים מירי של טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה הפועלים בדרום המדינה. מקורות נוספים מסרו על קרבות נוספים בצפון תימן בין כוחות הביטחון לבין טרוריסטים מוסלמים שיעים.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים בניגריה מסרו ב-3 במרס 2014 על הריגתם של 30 בני-אדם נוספים בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם" הפועל בצפון ניגריה. בכל עלה מספר ההרוגים בהתקפה אחת שנערכה לפני יממה ליותר מ-80 בני-אדם. מקורות נוספים מסרו כי בשלושת הימים האחרונים נהרגו לפחות 120 בני-אדם בהתקפות טרור של הארגון.
--
אלג'יריה – טרור: מקורות צבאיים באלג'יריה מסרו ב-3 במרס 2014 על הריגתם של 3 טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה בפעילות צבאית יזומה שנערכה בדרום המדינה.
--
מצרים – טרור: מקורות רשמיים במצרים מסרו ב-3 במרס 2014 על הריגתו של שוטר מירי של טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון אל-קאעידה ותנועת האחים-המוסלמים.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-3 במרס 2014 על הריגתם של 2 נשים מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן. כמו כן נמסר על הריגתם של 11 טרוריסטים מוסלמים נוספים מארגון הטליבאן בפעילות צבאית יזומה.
--
פקיסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-3 במרס 2014 על הריגתם של 11 בני-אדם בפיגוע התאבדות שהתבצע בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן.
--
הודו – קשמיר: מקורות רשמיים בהודו מסרו ב-3 במרס 2014 על הריגתם של 2 שוטרים מירי של טרוריסטים מוסלמים שפעלו בחבל קשמיר.
--
ישראל – טרור – עזה: מקורות צבאיים בישראל מסרו ב-3 במרס 2014 על הריגתם של 2 טרוריסטים מוסלמים בעזה שהתכוונו לשגר טילים לעבר ישראל.
==

ד"ר יוחאי סלע

No comments: