Monday, March 17, 2014

200 הרוגים בסוריה; 20 הרוגים בעיראק; 17 טרוריסטים נהרגו בדרום-סודאן; 8 הרוגים נוספים בסומליה; 4 הרוגים באפגניסטן; 4 הרוגים בפקיסטן; 3 הרוגים בלבנון; 2 קצינים נהרגו בלוב; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בפיליפינים, במאלי, בתימן, בסומליה, בסודאן, בניגריה, בסוריה, בעיראק, באפגניסטן ובפקיסטן;
==
סוריה – מלחמת אזרחים; מקורות באופוזיציה הסורית מסרו ב-16 במרס 2014 למקורות תקשורתיים בינלאומיים על הריגתם של יותר מ-200 בני-אדם ביומיים האחרונים בקרבות בין הצבא הסורי לבין טרוריסטים מוסלמים הפועלים באזור העיירה יברוד ליד הגבול הלבנוני. מקורות נוספים מסרו כי הצבא הסורי יחד עם טרוריסטים מוסלמים מארגון חיזבאללה הצליח להשתלט לחלוטין על העיירה הזו במהלך היממה האחרונה תל כדי אבידות כבדות מאוד לארגונים המזוהים עם ארגון אל-קאעידה. עוד נמסר על הריגתם של עשרות בני-אדם נוספים בהפצצות של הצבא הסורי על מרכזי הערים.
--
עיראק – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים בעיראק מסרו ב-16 במרס 2014 על הריגתם של 20 בני-אדם בסדרה של פיגועי מכוניות-תופת שהופעלו בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-16 במרס 2014 על הריגתם של 4 בני-אדם בסדרה של פיגועי טרור שהתבצעה בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן.
--
פקיסטן – טרור: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-16 במרס 2014 על הריגתם של 4 בני-אדם בקרבות בין שתי מיליציות אסלאמיות חמושות הפועלים בדרום-מערב פקיסטן.
--
סומליה – טרור: מקורות תקשורתיים בסומליה מסרו ב-16 במרס 2014 על הריגתם של 8 בני-אדם נוספים בפיגוע שהתבצע בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-שבאב הפועלים באזור העיר מוגדישו.
--
דרום-סודאן - מלחמת אזרחים: מקורות רשמיים בדרום-סודאן מסרו ב-16 במרס 2014 על הריגתם של 17 מורדים במהלך קרבות שהיו באזור העיר ג'ונגליי.
--
לוב – טרור: מקורות רשמיים בלוב מסרו ב-16 במרס 2014 על הריגתם של 2 קצינים מירי של טרוריסטים מוסלמים שפעלו באזור העיר בנגאזי.
--
לבנון – טרור: מקורות תקשורתיים בלבנון מסרו ב-16 במרס 2014 על הריגתם של 2 בני-אדם נוספים בקרבות בין שני ארגוני טרור אסלאמיים הפועלים באזור בעיר טריפולי. כמו כן נמסר על הריגתו של אדם אחד מירי של פגזים שנורו מהשטח סוריה לתוך השטח הלבנוני.
==

ד"ר יוחאי סלע

No comments: