Sunday, March 23, 2014

100 הרוגים בסוריה; 50 הרוגים בעיראק; 12 הרוגים בתימן; 5 הרוגים בלבנון; 5 ילדים נהרגו באפגניסטן; 5 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בפקיסטן; 3 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בג'נין; 23 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בקשמיר; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים רבים מאוד היו בניגריה, בסודאן, בסומליה, בתימן, באפגניסטן, בפקיסטן, בסוריה ובעיראק;
==
סוריה – מלחמת אזרחים; מקורות תקשורתיים בינלאומיים וערביים מסרו ב-22 במרס 2014 על הריגתם של כ-100 בני-אדם ביום של קרבות ועימותים קטלניים שהיו בין כוחות-הביטחון של סוריה לבין מורדים וטרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון אל-קאעידה. מקורות נוספים מסרו כי לפחות 93 בני-אדם במהלך היממה האחרונה. מקורות תקשורתיים בלבנון מסרו על עשרות הרוגים בקרבות ליד הגבול הלבנוני בין הצבא הסורי לטרוריסטים מוסלמים.
--
עיראק – טרור: מקורות תקשורתיים ערביים מסרו ב-22 במרס 2014 על הריגתם של כ-50 בני-אדם ועל פציעתם של 80 נוספים בגל של פיגועי טרור שהתבצעו בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה.
--
תימן – טרור: מקורות תקשורתיים בתימן מסרו ב22 במרס 2014 על הריגתם של 12 בני-אדם – כולל 3 חיילים – בקרבות נוספים שפרצו בין הצבא לבין טרוריסטים מוסלמים שיעים הפועלים בצפון תימן.
--
לבנון – טרור: מקורות תקשורתיים בלבנון מסרו ב-22 במרס 2014 על הריגתם של 5 בני-אדם נוספים בקרבות בעיר טריפולי שפרצו בין טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם המשטר הסורי לבין מתנגדיהם. עד כה נהרגו 27 בני-אדם בתשעה ימים.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-22 במרס 2014 על הריגתם של 5 ילדים מפיצוץ של מוקש שהופעל בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן. לאורך כל היום היו פיגועים נוספים שגרמו לפציעתם של אנשים רבים.
--
פקיסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים בפקיסטן מסרו ב-22 במרס 2014 על הריגתם של 5 טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן בפעילות צבאית יזומה שנערכה נגד הארגון הפועל בצפון-מערב פקיסטן. מקורות תקשורתיים מסרו על שורה של פיגועי טרור שהתבצעה במהלך היממה האחרונה, אך לא נמסר מספרם המדויק של הנפגעים.
--
הודו – קשמיר: מקורות צבאיים בהודו מסרו ב-22 במרס 2014 על הריגתם של 23 טרוריסטים מוסלמים בפעילות צבאית הודית שנערכה במהלך שלושת החודשים האחרונים בחבל קשמיר.
ישראל – טרור – הרשות הפלסטינית; מקורות צבאיים בישראל מסרו ב-22 במרס 2014 על הריגתם של 3 טרוריסטים מוסלמים בפעילות צבאית יזומה שנערכה נגד טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם תנועת החמאס הפועלים באזור העיר ג'נין.
==

ד"ר יוחאי סלע

No comments: