Thursday, March 20, 2014

50 הרוגים בסוריה; 45 הרוגים בניגריה; 37 הרוגים בעיראק; 10 הרוגים באפגניסטן; 6 הרוגים בפקיסטן; 5 טרוריסטים מוסלמים ו-2 חיילים נהרגו במצרים; נוצרי ממוצא עיראקי נהרג בלוב; נער מוסלמי נהרג ליד חברון; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בתימן, בסומליה, בסודאן, בלבנון, בסוריה, בעיראק, באפגניסטן ובפקיסטן;
==
סוריה – מלחמת אזרחים; מקורות תקשורתיים ערביים מסרו ב-19 במרס 2014 על הריגתם של יותר מ-50 בני-אדם ביום נוסף של קרבות ועימותים קטלניים שהו ברוב הערים המרכזיות של סוריה. מקורות נוספים מסרו על עשרות הרוגים במהלך היממה האחרונה. כמו כן נמסר כי ארה"ב הורתה לנציגים הדיפלומטיים של סוריה לעזוב את ארה"ב לאות מחאה על הנעשה בסוריה לאור מלחמת-האזרחים. דובר צבאי בסוריה מסר כי בהתקפה הישראלית נהרג חייל אחד ונפצעו 7 נוספים – פעולת-התגמול הישראלית באה בעקבות פציעתם של 4 חיילים מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל ברמת הגולן.
--
עיראק – טרור: מקורות תקשורתיים בעיראק מסרו ב-19 במרס 2014 על הריגתם של 37 בני-אדם בסדרה של פיגועי טרור שהתבצעה בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה הפועלים בכל רחבי עיראק.
--
מצרים – טרור: מקורות צבאיים במצרים מסרו ב-19 במרס 2014 על הריגתם של 2 חיילים ו-5 טרוריסטים מוסלמים במהלך פעילות צבאית יזומה שנערכה בקהיר לתפיסת מפעל לייצור פצצות.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות רשמיים בניגריה מסרו ב-19 במרס 2014 על הריגתם של 45 בני-אדם נוספים בהתקפות של מוסלמים על נוצרים המתגוררים בצפון ניגריה. מקורות תקשורתיים מסרו כי הממשלה הניגרית אובדת-עצות לנוכח ממדי ההרג של הימים האחרונים שבהם נהרגו יותר מ-500 בני-אדם בהתקפות של מוסלמים נגד נוצרים.
--
לוב – טרור: מקורות תקשורתיים בלוב מסרו ב-19 במרס 2014 על הריגתו של נוצרי ממוצא עיראקי מירי של טרוריסטים מוסלמים הפועלים באזור העיר סירט.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-19 במרס 2014 על הריגתם של 10 בני-אדם  - כולל טרוריסטים מוסלמים -  בסדרה של פיגועי טרור שהתבצעה בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן.
--
פקיסטן – טרור: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-19 במרס 2014 על הריגתם של 6 בני-אדם מירי של פצצות מרגמה שנורו כנראה בידי טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון הטליבאן.
--
ישראל – טרור – הרשות הפלסטינית: מקורות תקשורתיים בישראל מסור ב-19 במרס 2014 על הריגתו של נער מוסלמי בן 15 מירי של חיילי צה"ל שפעלו באזור חברון. מקורות צבאיים בישראל מסרו כי הנער, יחד עם אנשים נוספים, ניסה לחבל בגדר המערכת.
==

ד"ר יוחאי סלע

No comments: