Sunday, March 9, 2014

100 הרוגים בסוריה; 26 הרוגים באפגניסטן; 17 הרוגים בעיראק; 3 הרוגים בתימן; 3 הרוגים במצרים; הרוג בפקיסטן; טרוריסט מוסלמי נהרג בעזה; הצבא הפקיסטני מזהיר את ארגון הטליבאן; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בלוב, בלבנון, בתימן, במאלי, בסודאן, בניגריה, באפגניסטן ובפקיסטן;
==
סוריה – מלחמת אזרחים; מקורות תקשורתיים שונים במזרח-התיכון מסרו ב-8 במרס 2014 על הריגתם של כ-100 אזרחים, טרוריסטים מוסלמים וטרוריסטים מארגון חיזבאללה בשורה ארוכה של קרבות ועימותים קטלניים שהיו ברוב האזורים העירוניים של סוריה.
--
עיראק – טרור: מקורות תקשורתיים עיראק מסרו ב-8 במרס 2014 על הריגתם של 17 בני-אדם בסדרה של פיגועי טרור שהתבצעה בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה הפועלים בכל רחבי עיראק.
--
תימן – טרור: מקורות צבאיים בתימן מסרו ב-8 במרס 2014 על הריגתם של 2 חיילים ושל טרוריסט מוסלמי בהתקפה של בסיס צבאי במחוז אביאן שהותקף בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה.
--
מצרים – טרור – האחים המוסלמים: מקורות תקשורתיים במצרים מסרו ב-8 במרס 2014 על הריגתם של 3 בני-אדם ועל פציעתם של 48 נוספים בעימותים קטלניים בין אנשי כוחות-הביטחון לבין חברי תנועת "האחים המוסלמים".
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-8 במרס 2014 על הריגתם של 25 טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן בפעילות צבאית יזומה שנערכה נגד הארגון. כמו כן נמסר על הריגתו של מושל מחוז מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן.
--
פקיסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים בפקיסטן מסרו ב-8 במרס 2014 על הריגתו של אדם אחד מירי של טרוריסטים מוסלמים. כמו כן נמסר כי למרות שיחות השלום עם הטליבאן הפקיסטני הופעלו 6 פצצות במקומות שונים בפקיסטן. כמו כן נמסר מפי גורמי צבא בכירים בפקיסטן שאם שיחות השלום עם הטליבאן הפקיסטני יכשלו, הצבא יצא לפעולה צבאית רחבה מאוד נגד הארגון.
--
עזה – טרור: מקורות תקשורתיים בעזה מסרו ב-8 במרס 2014 על הריגתו של טרוריסט מוסלמי בכיר במהלך הכנת מטן-חבלה בביתו. 9 טרוריסטים מוסלמים נפצעו באירוע.
==

ד"ר יוחאי סלע

No comments: