Friday, March 28, 2014

40 הרוגים בסוריה; 40 הרוגים בעיראק; 23 הרוגים באפגניסטן; 4 הרוגים בלבנון; שוטר נהרג בפקיסטן; הרוג בתימן; 1,000 הרוגים בניגריה בשלושה חודשים; ארגוני טרור אסלאמיים בדרום פיליפינים חתמו על הסכם-הבנות עם הממשלה הפיליפינית; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בלבנון, במצרים, בתימן, בסומליה, בסודאן, בניגריה, בסוריה, בעיראק, באפגניסטן ובפקיסטן;
==
סוריה – מלחמת אזרחים; מקורות תקשורתיים ערביים המסתמכים על מקורות באופוזיציה הסורית מסרו ב-27 במרס 2014 על הריגתם של לפחות 40 בני-אדם ביום נוסף של קרבות ועימותים קטלניים  שהיו במהלך היממה האחרונה. מקורות מקומיים בסוריה מסרו כי טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון אל-קאעידה הצליחו להגיע הישגים באזור לטקיה בקרבות נגד הצבא הסורי.
--
עיראק – מלחמת אזרחים: מקורות תקשורתיים בעיראק מסרו ב-27 במרס 2014 על הריגתם של 40 בני-אדם ועל פציעתם של עשרות נוספים בסדרה של פיגועי טרור שהתבצעו בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה הפועלים בכל רחבי עיראק.
--
תימן – טרור: מקורות תקשורתיים בתימן מסרו ב-27 במרס 2014 על הריגתו של אדם אחד מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי טרוריסטים מוסלמים הפועלים באזור העיר עדן.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות רשמיים בניגריה מסרו ב-27 במרס 2014 על הריגתם של יותר מ-1,000 בני-אדם בשלושת החודשים האחרונים בסדרה של התקפות שהתבצעה בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם".
--
לבנון – טרור: מקורות תקשורתיים בלבנון מסרו ב-27 במרס 2014 על הריגתם של 4 בני-אדם בסדרה של עימותים קטלניים שהיו בין טרוריסטים מוסלמים שיעים לטרוריסטים מוסלמים סונים הפועלים באזור העיר טריפולי. מקור נוסף מסר כי בין ההרוגים היה לפחות חייל אחד שנורה בידי צלף.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-27 במרס 2014 על הריגתם של 20 טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן ושל 3 חיילים בסדרה של עימותים קטלניים בין כוחות הביטחון של אפגניסטן לבין טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן.
--
פקיסטן – טרור: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-27 במרס 2014 על הריגתו של שוטר מירי של טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן המתנגדים למתן חיסוני פוליו לילדי פקיסטן. יממה קודם לכן נהרגה עובדת סיוע מירי של טרוריסטים מוסלמים מאותה הסיבה.
==

ד"ר יוחאי סלע

No comments: