Wednesday, April 26, 2017

טרור אסלאמי - 198 הרוגים ביממה האחרונה

60 הרוגים בסוריה, 60 הרוגים בעיראק; 36 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בפיליפינים; 12 טרוריסטים מוסלמים ו-8 שוטרים נהרגו באפגניסטן;  10 הרוגים בתימן; 10 הרוגים בפקיסטן מפיצוץ של מטען-חבלה; 2 חיילים נהרגו בקמרון מפיצוץ של מוקש; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בקשמיר, בבנגלדש, במאלי, בקמרון, בניגריה, בסודאן, בסומליה, בתימן, בלוב, במצרים, בטורקיה, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 198 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים: מקורות אזרחיים בסוריה מסרו ב-25 באפריל 2017 על הריגתם של יותר מ-60 בני-אדם בסדרה של קרבות ובהפצצות אוויריות קשות שנערכו במהלך היממה האחרונה ברחבי סוריה. מקורות נוספים מסרו שבין ההרוגים היו לפחות 18 בני-אדם שנפגעו בהפצצה טורקית שנערכה בצפון סוריה במהלך היממה האחרונה. ארגוני המורדים בסוריה מסרו על קרבות עם נפגעים רבים באזור דרעא, דמשק, חאלב, דיר אל-זור ותדמור. מקורות נוספים מסרו על קרבות עם נפגעים באזור חאלב, אל-חמה, חומס ולטקיה.
--
עיראק – מלחמת-אזרחים: מקורות צבאיים ותקשורתיים בעיראק מסרו ב-25 באפריל 2017 על הריגתם של 60 בני-אדם ביום נוסף של פיגועי-טרור, בקרבות ובהפצצות אוויריות קשות שנערכו במהלך היממה האחרונה בצפון-עיראק. דוברים צבאיים בעיראק מסרו על קרבות עם נפגעים ב-7 יישובים ברחבי עיראק במהלך היממה האחרונה. כמו כן נמסר על הריגתם של 5 לוחמים כורדים מהפשמרגה בהתקפה של טורקיה נערכה באזור סינג'אר שבצפון-עיראק.
--
תימן – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים בתימן מסרו ב-25 באפריל 2017 על הריגתם של יותר מ-10 בני-אדם בסדרה של קרבות שהיו במהלך היממה האחרונה ברחבי תימן בין המיליציות ששיעיות למיליציות הסוניות הפרו-סעודיות הפועלות באזור העיר תעז ובדרום תימן.
--
אפגניסטן – טרור: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-25 באפריל 2017 על הריגתם של 12 טרוריסטים מוסלמים ושל 8 שוטרים בסדרה של קרבות ובפיגועי-טרור שהתבצעו בצפון אפגניסטן.
--
פקיסטן – טרור: מקורות רשמיים בפקיסטן מסרו ב-25 באפריל 2017 על הריגתם של 10 בני-אדם מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל נגד מיניבוס אזרחי בידי טרוריסטים מוסלמים שפעלו בצפון-מערב פקיסטן. 6 מההרוגים ביו ילדים.
--
קמרון – טרור אסלאמי: מקורות צבאיים בקמרון מסרו ב-25 באפריל 2017 על הריגתם של 2 חיילים מפיצוץ של מוקש שהופעל בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם" שפעלו באזור הגבול המשותף עם ניגריה.
--
פיליפינים – טרור אסלאמי: מקורות צבאיים רשמיים בפיליפינים מסרו ב-25 באפריל 2017 על הריגתם של 36 טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון "המדינה האסלאמית" בפעילות צבאית יזומה שנערכה בדרום הפיליפינים.
==

ד"ר יוחאי סלע

No comments: