Thursday, April 27, 2017

טרור אסלאמי - 245 הרוגים ביממה האחרונה

90 הרוגים בעיראק; 70 הרוגים בסוריה; 40 הרוגים בתימן; 30 טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" נהרגו באפגניסטן; 5 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בקשמיר; 5 הרוגים במצרים בפיגוע-התאבדות; 5 חיילים נהרגו בטורקיה; 4 טרוריסטים מוסלמים הוצאו-להורג בסומליה; 3 טרוריסטים מוסלמים מתאבדים וחייל מיליציה נהרגו בניגריה; חייל נהרג בסומליה; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בתאילנד, בפיליפינים, בקשמיר, בסומליה, בסודאן, בניגריה, במאלי, בקמרון, בלוב, בתימן, במצרים, בטורקיה, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 245 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים: מקורות מקומיים בסוריה ומקורות נוספים מסרו ב-26 באפריל 2017 על הריגתם של יותר מ-70 בני-אדם בסדרה של קרבות ובהפצצות אוויריות קשות שנערכו בידי כל הכוחות הזרים הפועלים בסוריה. גורמים אזרחיים בסוריה מסרו שבין ההרוגים היו עשרות רבות של לוחמים כורדים שנפגעו בהפצצות של טורקיה שנערכו בצפון סוריה. כמו כן נמסר על נפגעים רבים בקרבות שהיו באזור דיר אל-זור. גורמים ביטחוניים בארה"ב מסרו על הריגתם של יותר מ-30 טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" בפעילות אמריקאית יזומה שנערכה באזור העיר אל-רקה במהלך חודש אפריל 2017.
--
עיראק – מלחמת-אזרחים: מקורות צבאיים ותקשורתיים עיראק מסרו ב-26 באפריל 2017 על הריגתם של כ-90 בני-אדם ביום נוסף של פיגועי-טרור קטלניים, בקרבות ובהפצצות אוויריות שנערכו בצפון עיראק. דוברים צבאיים נוספים בעיראק מסרו על קרבות עם נפגעים ב-10 יישובים ברחבי עיראק במהלך היממה האחרונה. גם בעיראק נמסר על עשרות הרוגים כורדים בהפצצות אוויריות של טורקיה שנערכו בצפון עיראק.
--
תימן – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים בתימן מסרו ב-26 באפריל 2017 על הריגתם של כ-40 בני-אדם בסדרה ארוכה מאוד של קרבות ובהפצצות אוויריות שהיו ברחבי תימן במהלך היממה האחרונה.
--
אפגניסטן – טרור: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-26 באפריל 2017 על הריגתם של יותר מ-30 טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" בפעילות צבאית יזומה שנערכה בדרום-מזרח אפגניסטן.
--
הודו – טרור אסלאמי – קשמיר: מקורות צבאיים בהודו מסרו ב-26 באפריל 2017 על הריגתם של 5 טרוריסטים מוסלמים בהיתקלות שהייתה בחבל קשמיר עם חיילים הודים הפועלים באזור.
--
סומליה – טרור: מקורות רשמיים בסומליה מסרו ב-26 באפריל 2017 על הוצאתם-להורג של 4 טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-שבאב" בשל אחריותם לסדרת פיגועי-טרור שהיו במדינה. כמו כן נמסר על הריגתו של חייל בפיגוע של טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-שבאב".
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות רשמיים בניגריה מסרו ב-26 באפריל 2017 על הריגתו של איש מיליציה פרו-ממשלתית במהלך סדרה של פיגועי-התאבדות שהתבצעו בידי 3 טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם" שפעלו בצפון ניגריה.
--
מצרים – טרור: מקורות צבאיים במצרים מסרו ב-26 באפריל 2017 על הריגתם של 4 תושבים בפיגוע-התאבדות שהתבצע בידי טרוריסט מוסלמי מארגון "המדינה האסלאמית" שפעל בצפון סיני.
--
טורקיה – כורדים: מקורות תקשורתיים בטורקיה מסרו ב-26 באפריל 2017 על הריגתם של 5 חיילים בסדרה של התקפות שנערכו בידי אנשי המחתרת הכורדית הפועלת בדרום-מזרח טורקיה.
==

ד"ר יוחאי סלע

No comments: