Tuesday, April 4, 2017

טרור אסלאמי - 273 הרוגים ביממה האחרונה

130 הרוגים בעיראק; 70 הרוגים בסוריה; 24 טרוריסטים מוסלמים ו-9 אזרחים נהרגו באפגניסטן; 20 הרוגים בתימן; 10 בני-אדם וטרוריסט מוסלמי מתאבד נהרגו ברוסיה; 3 הרוגים בפקיסטן; 2 חיילים נהרגו בסעודיה; 2 הרוגים בלוב; שוטר נהרג במצרים; שוטר נהרג בקשמיר; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו במאלי, בתימן, בלוב, בסומליה, בסודאן, בניגריה, בקמרון, במצרים, בטורקיה, בסוריה, בעיראק, בקשמיר, בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 273 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים: מקורות מקומיים בסוריה ומקורות ערביים מסרו ב-3 באפריל 2017 על הריגתם של יותר מ-70 בני-אדם בסדרה אורכה מאוד של קרבות ובהפצצות אוויריות קשות שנערכו במהלך היממה האחרונה ברחבי סוריה. דוברים נוספים מסרו על קרבות עם נפגעים באזור תדמור, בשוליים הכפריים של העיר חאלב, באזור אל-חמה, בחומס, בדיר אל-זור ובאזור דמשק. דוברים כורדיים מסרו שכוחותיהם הצליחו להשתלט על המעוז האחרון של ארגון "המדינה האסלאמית" לפני העיר אל-רקה. מקורות צבאיים בסוריה מסרו על הריגתם של עשרות טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" בקרבות שהיו באזור דיר אל-זור. מקורות כורדיים נוספים ומקורות בטורקיה מסרו על הריגתם של מפקדים בכירים בארגון "המדינה האסלאמית" בקרבות שהיו באזור אל-רקה. כמו כן נמסר מפי דובר צבאי בסוריה על הצלחות קרקעיות באזור העיר דרעא.
--
עיראק – מלחמת-אזרחים: מקורות צבאיים ותקשורתיים עיראק מסרו ב-3 באפריל 2017 על הריגתם של יותר מ-130 בני-אדם ביום נוסף של פיגועי-טרור קטלניים, בקרבות ובהפצצות אוויריות שנערכו במהלך היממה האחרונה בצפון עיראק. דוברים צבאיים נוספים בעיראק מסרו על קרבות עם נפגעים ב-9 יישובים ברחבי עיראק במהלך היממה האחרונה. מקורות צבאיים נוספים מסרו על הריגתם של 13 אזרחים בידי ארגון "המדינה האסלאמית" במערב מוסול. עוד נמסר על הריגתם של 4 חיילים מפיצוץ של מטען-חבלה במחוז אל-אנבר, וכן על הריגתו של אדם אחד מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל באזור העיר בגדאד.  מקורות אזרחיים מסרו שבאזור העיר העתיקה של העיר מוסול נמצאו 16 גופות של אזרחים.
--
תימן – מלחמת-אזרחים – סעודיה: מקורות מקומיים בתימן מסרו ב-3 באפריל 2017 על הריגתם של 20 בני-אדם בסדרה של קרבות ובהפצצות אוויריות נערכו במהלך היממה האחרונה ברחבי תימן. מקורות שיעים מסרו על הריגתם של לפחות 2 חיילים סעודים בהתקפת טילים שיעית שנערכה במחוז ג'יזאן.
--
לוב – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים לוב מסרו ב-3 באפריל 2017 על הריגתם של אישה וחייל מירי של צלף שפעל באזור העיר בנגאזי.
--
רוסיה – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים ורשמיים ברוסיה מסרו ב-3 באפריל 2017 על הריגתם של 10 בני-אדם ועל פציעתם של כ-50 נוספים בפיגוע התאבדות שהתבצע בידי טרוריסט מוסלמי בתחנת הרכבת התחתית של סנט פטרבורג. גורמים רשמיים ברוסיה העריכו שאת הפיגוע הקטלני ביצעו טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון "המדינה האסלאמית" או עם גרומי טרור אסלאמיים הפועלים בצ'צ'ניה.
--
אפגניסטן – טרור: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-3 באפריל 2017 על הריגתם של 9 אזרחים מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "הטליבאן". כמו כן נמסר על הריגתם של 24 טרוריסטים מוסלמים חברי הארגון בפעילות צבאית יזומה שנערכה במחוזות אחדים ברחבי אפגניסטן.
--
פקיסטן – טרור: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-3 באפריל 2017 על הריגתם של 3 בני-אדם בסדרה של פיגועי-ירי היו בצפון-מערב פקיסטן.
--
מצרים – טרור: מקורות תקשורתיים במצרים מסרו ב-3 באפריל 2017 על הריגתו של שוטר מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל באזור העיר טנטה הנמצאת באזור הדלתה של הנילוס. עוד 16 בני-אדם נפצעו בפיצוץ.
--
הודו – טרור אסלאמי – קשמיר: מקורות תקשורתיים בהודו מסרו ב-3 באפריל 2017 על הריגתו של שוטר מפיצוץ של רימון-יד שהושלך בידי טרוריסטים מוסלמים הפועלים בחבל קשמיר.
==
ד"ר יוחאי סלע


No comments: