Tuesday, April 25, 2017

טרור אסלאמי - 351 הרוגים ביממה האחרונה

180 הרוגים בסוריה; 80 טרוריסטים מוסלמים נהרגו באפגניסטן;  50 הרוגים בסוריה; 20 הרוגים בניגריה; 10 הרוגים בתימן; 5 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בחיסול-ממוקד אמריקאי בתימן; 4 חיילים נהרגו בפקיסטן מפיצוץ של מטען-חבלה; 2 חיילים נהרגו בטורקיה; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בקשמיר, הפיליפינים, בבנגלדש, בלוב, בתימן, בניגריה, בסודאן, בסומליה, במאלי, במצרים, בטורקיה, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 351 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים: מקורות מקומיים בסוריה ומקורות ערביים נוספים מסרו ב-24 באפריל 2017 על הריגתם של יותר מ-50 בני-אדם בסדרה של קרבות ובהפצצות אוויריות שנערכו ברחבי סוריה במהלך היממה האחרונה. דוברים נוספים מסרו על קרבות כבדים שהיו באזור תדמור בין הצבא הסורי ולארגון "המדינה האסלאמית", וכי נמסר על נפגעים רבים בשני הצדדים. מקורות נוספים מסרו על הרוגים נוספים בהפצצות אוויריות של רוסיה שנערכו באזור מחוז אידליב. עוד נמסר על נפגעים רבים ועל הצלחות קרקעיות של הצבא הסורי באזור דמשק בקרבות שהיו נגד ארגונים שונים הפועלים באזור. בנוסף לכך נמסר על הריגתם של 12 לוחמים כורדים בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית, שפעלו באזור העיר אל-רקה.
--
עיראק – מלחמת-אזרחים: מקורות צבאיים ותקשורתיים בעיראק מסרו ב-24 באפריל 2017 על הריגתם של יותר מ-180 בני-אדם ביום נוסף של פיגועי-טרור, בקרבות ובהפצצות אוויריות שנערכו בצפון עיראק במהלך היממה האחרונה. מקורות צבאיים נוספים מסרו על קרבות עם נפגעים ב-7 יישובים ברחבי עיראק במהלך היממה אחרונה. גם במהלך היממה האחרונה נמסר על פיגועי-התאבדות רבים וכן על הריגתם של טרוריסטים מוסלמים מתאבדים מארגון "המדינה האסלאמית".
--
תימן – חיסולים-ממוקדים אמריקאים: מקורות צבאיים בתימן מסרו ב-24 באפריל 2017 על הריגתם של 5 טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-קאעידה" בחיסול-ממוקד אמריקאי שנערך בדרום תימן. כמו כן נמסר על הריגתם של 10 בני-אדם בסדרה של קרבות שהיו במהלך היממה האחרונה ברחבי תימן.
--
אפגניסטן – טרור: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-24 באפריל 2017 על הריגתם של יותר מ-80 טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון "המדינה האסלאמית" בסדרה של פעולות צבאיות יוזמות שנערכו בדרום-מזרח אפגניסטן. כמו כן נמסר על הריגתם של טרוריסטים מוסלמים נוספים מארגון "אל-קאעידה".
--
פקיסטן – טרור: מקורות צבאיים בפקיסטן מסרו ב-24 באפריל 2017 על הריגתם של 4 חיילים מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי טרוריסטים מוסלמים שפעלו במחוז בלוצ'יסטן.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים בניגריה מסרו ב-24 באפריל 2017 על הריגתם של 9 אזרחים ו-4 שוטרים בסדרה של התקפות שנערכו בידי מיליציות אסלאמיות שפעלו בעיקר בצפון ניגריה. כמו כן נמסר על הריגתם של 3 טרוריסטים מוסלמים מתאבדים מארגון "בוקו חראם" שגרמו להריגתם של לפחות 4 אזרחים בצפון ניגריה.
--
טורקיה – כורדים: מקורות תקשורתיים בטורקיה מסרו ב-24 באפריל 2017 על הריגתם של 2 חיילים טורקים בהתקפה של אנשי המחתרת הכורדית שפעלו בדרום-מזרח טורקיה. מקורות אחרים מסרו על הריגתם של לפחות 10 חיילים בהתקפות הללו, אך לא נמסרה הודעה רשמית מפי מקור צבאי טורקי.
==

ד"ר יוחאי סלע

No comments: